Hansen Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Het is inderdaad raar dat er geen andere klachten zijn, of bekend zijn. Mogelijk komt dat nog er zijn natuurlijk niet zo veel mensen met een Bigsat, met ook deze lnb's en dan ook nog op deze site actief. Ik heb er met monteren niets raars mee gedaan. Er zijn hier geen chemische fabrieken in de buurt. De dichtstbijzijnde is Dijka (PVC buizen) op ca 4 km. Kan me niet voorstellen dat die hier ernstige uitstoot veroorzaakt, daar zijn hier ook nooit klachten over. Wel ruikt het helaas af en toe naar gier hier maar niet zo ernstig dat dat de oorzaak zou kunnen zijn lijkt mij. Van mijn leverancier krijg ik alleen maan ontkenning en berichten waar je niet verder mee komt. Zoals hieronder, waarbij de laatste regel opmerkelijk is. Ik heb de lnb niet uit elkaar gehaald, maar deze is uit elkaar gevallen. Een generiek probleem vanuit productie is wél uit te sluiten, deze koppen worden in single, twin, quad en quattro variant verkocht en hebben dit bij geen van de varianten eerder gezien, al helemaal niet in één en dezelfde schotel. Er zou in zo’n geval dan sprake moeten zijn van LNB’s met verschillende verkoop- en productiedata die alleen bij u in de schotel dit probleem hebben? Eventuele onjuiste (en/of problemen bij) -montage door onze installateurs is ook uit te sluiten; wij hebben geen installatie/montage van de apparatuur bij u uitgevoerd. De kappen zitten overigens vast aan de feedhorn van de LNB, u geeft aan dat u deze kunt draaien en dat is een indicatie dat deze niet (meer) goed zitten. Een skew draaiing betreft de volledige LNB en niet de kap, uw schotel kan overigens aan de achterkant gedraaid worden waardoor skew niet (nihil) aan de LNB gedraaid hoeft te worden. Vernemen dan graag even over de eventuele andere LNB’s; bij voorbaat dank, note: Houd er rekening mee dat we wél serienummers kunnen herleiden maar met uit elkaar gehaalde LNB’s helaas niets meer kunnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen