Only-FTA Geplaatst: gisteren om 13:06 Geplaatst: gisteren om 13:06 (aangepast) Ik had Windows 11 op de laptop (met moderne juiste hardware = AMD Ryzen 5 PRO) verwijderd. Heb nu alleen nog linux. Wil Windows 11 weer terug plaatsen. https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows11 3 opties, geen van allen werken op linux 1 Windows 11 Installation Assistant 2 Create Windows 11 Installation Media 3 Download Windows 11 Disk Image (ISO) for x64 devices = Error Hoe waar kan ik een officiele Windows 11 iso downloaden? gisteren om 13:15 aangepast door Only-FTA
Robert28 Geplaatst: gisteren om 13:18 Geplaatst: gisteren om 13:18 Ik kan op Fedora de ISO downloaden... Maar waarom zou je je laptop willen downgraden met een virus? 😜
Frans B Geplaatst: gisteren om 13:27 Geplaatst: gisteren om 13:27 Je zal windows op een andere computer (met windows) moeten downloaden, en dan met bijv rufus op een usb stick installeren. Daarna de laptop met de usb laten booten en dan moet het wel lukken. System Administrator (niet van deze site)
jeevanhoof Geplaatst: gisteren om 14:42 Geplaatst: gisteren om 14:42 (aangepast) Gewoon op een andere computer windows dowloaden, en kiezen voor instalatie op een andere computer. (Rufus heb je daar niet voor nodig) Zet dit op een USB stick. Stel in de bios van je laptop in dat deze als eerste van USB moet opstarten. mvg gisteren om 14:43 aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Robert28 Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Wanneer je een Linux pc hebt, kun je de iso downloaden met met dd (disk duplicate oftewel disk destroy, kijk dus eerst goed hoe je het moet gebruiken!), naar de boot media schrijven. Geen Win PC of 'rufus' (??) voor nodig.
Codx Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 3 Download Windows 11 Disk Image (ISO) for x64 devices = Error Als jij een normale browser hebt zou deze optie gewoon moeten werken. Meestal is het een kwestie van even volhouden want soms krijg je inderdaad een melding. Maar als ik een advies mag geven, neem liever een LTSC versie van Windows 11, die is officieel niet bedoeld voor consumenten maar werkt uitstekend dan heb je al die AI en spionage ellende niet, bovendien krijg je geen onnodige feature updates maar alleen security updates tot 10 jaar. LTSC licentie codes kun je overal kopen voor 2 tientjes. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
tommiedepommie Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Is het geen optie om Windows 11 in een VM te draaien? op Linux natuurlijk. De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden krijgen we hier nu de tiende cursus hoe installeer ik Windows, omdat er weer diezelfde vraag herhaald wordt met een andere invalshoek? gebruik eens de zoekfunctie zou ik zeggen ik gebruik windows en tegelijk linux op verschillende computers en er is geen enkele reden waarom je een ISO met de installatiebestanden niet zou kunnen downloaden en of installeren op netwerk, DVD of USB. Sharp Dressed Man ZZ-Top
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen