tv-fan Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Ik merkte van de week dat o.a. Dorcel TV maar ook Vixen uit mijn transponderlijst van de Hotbird c.q. Astra 19,2 waren verdwenen. Ze zijn overgestapt op nieuwe freuenties. De nieuwe Dorcel zenders komen ongestoord binnen, echter de Vixen HD op 12324 V geeft de nodige problemen. De ontvangstkwaliteit staat op dezelfde waarden bij het uitlezen van alle drie de zenders. Maar de Vixen HD geeft minuutje goed mooi strak HD beeld, om dan compleet op zwart te gaan, en vervolgens als gestoord weer terug te komen in de bekende blokjes- en streep vorming, zoals je wel kent van een overtrekkende zware onweersbui. Dit blijft zich constant herhalen. Ook de zender opnieuw handmatig inlezen op de ontvanger brengt geen verbeteringen. Iemand een idee wat deze storing veroorzaken kan? Maak dat bij geen andere zender zo extreem mee. 2 uren geleden aangepast door tv-fan
Jean-Claude Geplaatst: 46 minuten geleden Geplaatst: 46 minuten geleden zijn die niet naar HEVC overgestapt ? Is je tv HEVC compatibel ? DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
tv-fan Geplaatst: 36 minuten geleden Auteur Geplaatst: 36 minuten geleden De tv lijkt me het probleem niet, een OLED+ uit 2022, alle andere zenders onder meer de eerder aangehaalde Dorcel TV zijn perfect te ontvangen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen