Pedro4 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) Hoi, De stroom is er bij ons even af geweest en als ik de Vu aanzet heb ik beeld maar dan begint het radartje te lopen en kan ik niets meer. Uitzetten ook niet. Iemand enig idee? Eventueel via mijn pc iets doen ? Ik heb alles (modem,routers enz) al een reset gegeven. 6 uren geleden aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden radertje is dat er op de achtergrond iets uitgevoerd word. Herflashen en de backup terug zetten als het blijft duren Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden Meestal probeert de ontvanger dan iets op te halen uit het internet, bijvoorbeeld epg informatie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedro4 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) al uren gewacht. Zou ik hem via de pc kunnen benaderen om iets te bekijken wat het probleem is? hopelijk niet opnieuw installeren mijn nas kan ik ook niet via mijn pc benaderen dus denk iets met mijn netwerk heb wel internet op mijn computer 5 uren geleden aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Het kan ook een probleem zijn met je harddisk. Werkt er niets meer, dan rest nog een ding, de spanning eraf halen. Gebruik niet de schakelaar aan de achterkant, die willen nog wel eens kapot gaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Als DCC werkt kan je hem benaderen en al meermaals gezegt dat je van een werkende config een backup moet maken en desnoods copieren naar je PC.Dan zijn zulke problemen op 1-2-3 opgelost met een herflash (usb) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden dcc connection failed vreemd DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Alles duidt erop, dat je ontvanger niet aan je netwerk gekoppeld is. Kijk eens in je router of je ontvanger aan je lan hangt en een ip adres heeft gekregen. Koppel je netwerk kabel eens los en verbindt die opnieuw. Helpt dat niet, dan de spanning van de ontvanger en opnieuw opstarten of opnieuw flashen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
kees321 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) POPO Wat in mijn beleving staat voor "power of power on" . Maar dat kan ik niet terug vinden op het www. Zal wel huis cq werkplaats taal zijn. 4 uren geleden aangepast door kees321
Mimisiku Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Veel voorkomend probleem bij stroomstoring. Je flash is corrupt geraakt. Dit omdat bestanden 'open' stonden. Door de storing is je box niet correct afgesloten en zijn de bestanden beschadigd. Opnieuw Flashen is afdoende... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Pedro4 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 25 minuten geleden, Mimisiku zei: Veel voorkomend probleem bij stroomstoring. Je flash is corrupt geraakt. Dit omdat bestanden 'open' stonden. Door de storing is je box niet correct afgesloten en zijn de bestanden beschadigd. Opnieuw Flashen is afdoende... ja maar er is meer aan de hand. ik kan vanaf mijn pc mijn nas ook niet meer benaderen. het lijkt erop dat 2 dezelfde apparaten hetzelfde ip adres hebben. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) oplossing : allemaal fixed adressen geven boven DHCP range dan heb je dat probleem niet meer 3 uren geleden aangepast door bellejt 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Je kan in de router adressen aan een mac adres koppelen. Dan heb je noot meer deze problem, ook al doe je formatteren enzo. System Administrator (niet van deze site)
Pedro4 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden jongens eerst deed iemand anders dit allemaal maar nu moet ik het zelf doen. zegt me allemaal niks ben aan het puzzelen in het modem DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen