cookie monster Geplaatst: dinsdag om 15:15 Geplaatst: dinsdag om 15:15 Op 22-6-2026 om 07:42, Tonskidutch zei: https://www.hln.be/antwerpen/uurwerk-antwerpse-kathedraal-staat-stil-na-blikseminslag~a6d4f23d Back to the future 🥳 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 15:16 Auteur Moderator Geplaatst: dinsdag om 15:16 5 uren geleden, gerrit B zei: Gelukkig kregen we toen glasvezel en sinds die tijd niet 1 blikseminslag meer gehad. De ouderwetse ondergrondse koperen telefoonlijn is een van de meest onderschatte manieren hoe in je huis schade ontstaat door bliksem. Ik heb zelf een keer een modem defect gehad door bliksem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: dinsdag om 15:36 Geplaatst: dinsdag om 15:36 Klopt want KPN heeft zijn telefoonlijnen helemaal nergens beveiligd tegen overspanning oid. Ik had een klant in Holten en die kreeg gewoon elke 3 jaar een geheel nieuw beveiligingssysteem en dat alleen door inslagen via de telefoonlijn. Toen ik hem aangaf dat we daar overspanningsbeveiliging voor hadden was zijn reactie "ben je helemaal bedondert", "dat gaan we niet doen" Op de vraag waarom niet want daarmee voorkwam hij een bult ellende elke keer. Was zijn reactie "klopt, maar nu kom jij hier zo ongeveer elke 3 jaar het meest moderne beveiligingssysteem monteren zonder dat het me 1 cent kost". "Dus zolang de verzekering betaald en geen overspanningsbeveiliging eist kom jij maar elke 3 jaar wat nieuws monteren" De laatste keer dat ik er was had hij zitten werken en was de telefooncentrale die links van hem aan de wand was gemonteerd met geweld voor hem langs geschoten over zijn bureau om 4m verder tegen de rechter wand te knallen. Toen ze kwamen de telefoonlijn te herstellen was deze op sommige plekken gewoon helemaal weg en was er alleen nog een zwart/blauw spoor in het zand te vinden en van de weg naar zijn huis hebben ze op een stuk van 150m 7 lassen moeten maken voordat er weer telefoon en internet was. Bleek dat de bliksem in een berk was geslagen die direct naast de telefoonlijn stond. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 15:43 Auteur Moderator Geplaatst: dinsdag om 15:43 Dat defecte modem heb ik toen ter reparatie terug gebracht naar de winkel.. Het ging om een apparaat van ongeveer 250 Euro. De servicedesk van de winkel vertelde mij toen, dat je binnen 2 jaar het defecte apparaat mocht terug geven in ruil voor het aankoop bedrag, een aanbod wat ik geaccepteerd heb. In die 2 jaar was hetzelfde modem 50 Euro goedkoper geworden, ik heb voor 200 Euro een nieuwe gekocht en kreeg 50 euro toe.😉 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 06:51 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 06:51 Duurzame ’klushub’ voor aannemers in Amsterdam geflopt: ’Typisch plan dat is bedacht door intellectueel die nog nooit een dag echt heeft gewerkt’ https://www.telegraaf.nl/binnenland/duurzame-klushub-voor-aannemers-in-amsterdam-geflopt-typisch-plan-dat-is-bedacht-door-intellectueel-die-nog-nooit-een-dag-echt-heeft-gewerkt/157669765.html Slechts drie bedrijven werden klant. „Het liep niet storm.” 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Uit welke grafkelder heb je die opgegraven @cookie monster ? Of was dat serieus dat je zo iets gebruikt hebt? Beautiful Life Chantal Chamberland did you tried listening after I posted this?
gerrit B Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden regeringsvliegtuig moet na 10 jaar al weer vervangen worden Ja je moet ambtenaar of leraar zijn om zoiets te bedenken zeggen wij hier altijd, maar misschien een optie om uit te gaan wijken naar een ander vliegveld waar ze dit vliegtuig wel gewoon kunnen onderhouden? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
bellejt Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden of kijken welke politieker zijn bankrekening gevuld wordt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 10 uren geleden 22 minuten geleden, gerrit B zei: misschien een optie om uit te gaan wijken naar een ander vliegveld waar ze dit vliegtuig wel gewoon kunnen onderhouden? W.A. van Buren is ondertussen ook omgeschoold op de Airbus en is zijn typerating voor de 737 kwijt. Of hier een vliegtuig bij het brevet van W.A. gezocht wordt? 1 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 10 uren geleden In Nederland moeten we allemaal verplicht aan de warmtepomp, een soort airco. In Engeland ondertussen.... https://www.telegraaf.nl/buitenland/lokale-overheid-engeland-laat-aircos-vanwege-milieu-van-huizen-halen/157772858.html Lokale overheid Engeland laat airco's ’vanwege milieu’ van huizen halen. Een woordvoerder van de gemeente zei dat er ’geen enkele reden’ was voor extra verkoeling en dat ze in strijd waren met ’het beleid’. Veel ambtenaren beroepen zich op een plan van de burgemeester van Londen uit 2021 waarin staat dat airco’s ’zoveel mogelijk voorkomen moeten worden’. De krant sprak met airco-installateurs die vertelden dat ze in de stad op meerdere plekken vrijwel nieuwe installaties moesten verwijderen, omdat de eigenaar door de gemeente was aangeschreven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden in engeland wordt ook gasverwarming gepromoot omdat ze zelf bronnen hebben en aan die utopische waanzin niet volledig meewerken. 2 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Het verdien model van een coalitie, heel juist gezien @bellejt. je kan ook geld uit het raam gooien voor een tragisch misverstand van onkundige EN onwetende politici. DE enige man, die eigenlijk niet graag die zooi van ondeskundigheid wilde ondersteunen en toch deed was Schoof. ja denk er nog maar eens over. Beautiful Life Chantal Chamberland did you tried listening after I posted this?
cookie monster Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 7 uren geleden, bellejt zei: of kijken welke politieker zijn bankrekening gevuld wordt Politiekers & zakkenvullen ?? Onmogelijk !! 🥳😇 7 uren geleden, Tonskidutch zei: Uit welke grafkelder heb je die opgegraven @cookie monster ? Of was dat serieus dat je zo iets gebruikt hebt? Da' macheerde werkelijk , mijn buren konden meekijken 📺 https://www.sat4all.com/forums/topic/357979-wat-voor-een-antenne-is-dit-s-band-24ghz/page/10/#findComment-2596569 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ja ook niet heel legaal toch 😁 Beautiful Life Chantal Chamberland did you tried listening after I posted this?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen