bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden weet niet hoe het is in holland maar hier in belgie OVL een 60 cm schotel enkel op 5W en zelfs bij regen gaat het goed. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Ik heb ook geen probleem met de ontvangst van 5 west, maar wanneer hij wel de Italiaanse multistream kan inlezen en niet de Franse, lijkt het erop dat zijn signaal niet toereikend is, of dat er een probleem is met zijn LNB. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 13 minuten geleden, bellejt zei: weet niet hoe het is in holland maar hier in belgie OVL een 60 cm schotel enkel op 5W en zelfs bij regen gaat het goed. Ik weet ook niet hoe het in Holland is maar hier in Gelderland ook met een 60cm schotel 2 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden of waar ik ook aan denk de satellites.xml mss niet volledig up to date ? Kan wel geen info geven hoe hij de lock op die transponder kan zien in zijn image vermits ik enkel openvix gebruik.Daar is het gewoon een keuze onder tuners signaalzoeker en dan zie ik direct alle waarden van het signaal en of er een lok is.Zelfs van de multistreams Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen