kees321 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Onze 2 stuks Vu+ ultimo ("oud", niet-4k) werken uitstekend. Maar wat mij opvalt, de hoge BER op DVB-C, op alle kanalen nagenoeg even hoog. Iemand een idee hoe dat kan ? En dan toch geen ontvangst problemen. Voor de leut wat schermafdrukken. Van DVB-C en DVB-T, daar bij geen fouten, BER = 0
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Zal een foutje zijn in de software. Je ontvanger is geen meetinstrument. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 27 minuten geleden Geplaatst: 27 minuten geleden Ik heb dat Bit Error Rate echter niet op mijn DVB-C FBC tuner gezien. Bij woningwissel heb ik nieuwe kabels laten trekken vanuit de meterkast naar woonkamer. Dat kan ook een slechte connector aansluiting betekenen, ook al meegemaakt door een professioneel elektro installatie bedrijf laten aanbrengen en toen ik hem aanraakte viel de stekker er zo vanaf. Dus gelukkig had de Ziggo monteur alles bij zich om die connectoren te vervangen. 0% BER It Is Bad You Know R.L. Burnside
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen