moonchild Geplaatst: donderdag om 22:50 Geplaatst: donderdag om 22:50 Toen kon ik het niet betalen, maar nu dus wel? Als het maar met 3 koppen is. Hoef niet gelijk een Dragon tezijn, maar een LX 5 is ook ok. Wie is uitgespeelt en heeft iets te koop? Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:22 Geplaatst: gisteren om 08:22 starting BID Nakamichi LX3 Normale prijs €595,00 EUR kan oplopen tot 950€ Waarbij die Nakamichi niet eens de beste is. Want dat is duidelijk deze https://kenrockwell.com/audio/sony/tc-ka3es.htm Remember Russia Fischer Z
minplus Geplaatst: gisteren om 16:13 Geplaatst: gisteren om 16:13 Kun je bij die Sony de kop ook richten wanneer een cassette met iets andere stand is opgenomen waardoor het keut klinkt, zoals diverse Naks wel kunnen en de Dragon automatisch doet? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
moonchild Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden Altijd de Dragon.......maar een Tandberg??? of een fabrieksniuewe Revox https://revox.com/europe/classic/classic-products/173/b215-cassette-deck?c=230 Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 16 uren geleden, minplus zei: Kun je bij die Sony de kop ook richten wanneer een cassette met iets andere stand is opgenomen waardoor het keut klinkt, zoals diverse Naks wel kunnen en de Dragon automatisch doet? Ha, 😁 ik heb nog nooit hoeven schroeven om de 3 koppen opnieuw op het spoor te krijgen, dat is een feature dat eerder bij de carnavalszot hoort die wankelend terug loopt naar huis. We hebben het onlangs nog getest met mijn deck en dat Nakamichi ding van een kennis van me. De WoW en Flutter meter sloeg bij hem wel uit maar niet op mijn machine... Dus 😜 Remember Russia Fischer Z
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Hoor net dat ie de Nakamichi weggegeven heeft aan zijn neef. Hij vindt het maar prutsspulletjes die cassetten recorders 😁 tja wat wil je als er een Studer Professional in z'n referentie luisterkamer staat. Remember Russia Fischer Z
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Tsja, je hebt waanzinnig goede machines..😎 Maar goed, als je ooit met een cassettedeck hebt opgenomen waarbij de firma de kop scheef heeft afgesteld is het wel super als je nieuwe deck dat kan aanpassen voor die oude cassettes. Dan kun je ze weggooien want ze klinken voor geen meter op een deck zonder aanpassingsmogelijkheden. Met aanpassingsmogelijkheden klinkt de muziek fraai en de Dragon die ik me nooit heb kunnen permitteren doet dit automatisch. Een kutmachine dus want je hebt andere die mogelijk andere dingen beter kunnen ook al doet hij zomaar iets en ook nog eens perfect. Dus de vraag was of de Sony dat al dan niet automatisch kan doen. En sinds de nieuwe berichten de Tandberg en Revox. En graag alleen over de cassettedecks. We hoeven het niet over studio-apparatuur te hebben. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen