Moderator Matchless Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Ik heb me oude robotstofzuiger (neato d5) omgebouwd en er een esp32 in gezet. Firmware er op en alles loopt lekker. Nu is er echter een update en deze wil ik via ota installeren maar ben het kwijt hoe ik een nieuwe yaml file kan uploaden. Ze zijn hier zo slim dat er wel iemand is die dat weet 😁 Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Big fellow Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Heb je de originele yaml? Staat in de yaml de webserver aan? Staat in de yaml de ota aan? Kan je de yaml hier delen? Wachtwoorden kan je door xxxxx vervangen. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Moderator Matchless Geplaatst: 58 minuten geleden Auteur Moderator Geplaatst: 58 minuten geleden Zo geheim is die yaml niet 😉 Ota staat aan.. het gaat om dit project https://github.com/Philip2809/neato-brainslug Daar is nu een update gekomen en ik weet niet hoe die via ota op de esp krijg Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen