Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Voor de zoveelste keer, kreeg ik nu weer een bericht van mijn telefoon provider dat ik in België ben. 5 minuten later nog eentje. In het verleden was dat ook al vaker het geval, dus dat zal wel niet met de hack te maken hebben, waarom wel is de vraag? Andere netwerken uitgevallen of zo iets? BOMBS Faithless, Harry Collier
Moderator ceesv Geplaatst: 8 uren geleden Moderator Geplaatst: 8 uren geleden Daar hebben grensbewoners vaker last van. Anders je netwerk scanning uitschakelen. Ik had in het verleden een telefoon met daarop welkom smsjes van ruim 40 landen.😁 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wanderer Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden push berichten uitschakelen? Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Moses Kriebel netwerk wifi en mobiele data Daar had ik nog nooit naar gezocht en/of iets aangepast. Nu een behoorlijke trits uitgeschakeld dus. alvast bedankt voor die tip @ceesv we gaan het zien of die melding in mijn grensregio echt actueel is bij verplaatsingen her en der ik push niks @wanderer dat had ik al een keer heel nadrukkelijk geïnspecteerd. alleen thuis kijk ik naar e-mail. BOMBS Faithless, Harry Collier
jeevanhoof Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Was het niet zo, dat wanneer je een welkomstekst krijgt, je kan gebruik maken van de verkorte nummering die je ook in eigen land gebruikt? Dit had ermee te maken dat er overeenkomsten zijn gemaakt tussen de providers. Krijg je geen welkomstekst, dan zouden de verkorte nummering niet werken. Althans zo was het vroeger. Trouwens als ik binnen de week dezelde grens oversteek krijg ik dezelfde melding niet. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Maar de melding komt van mijn eigen provider en ik ben drie weken niet meer de grens overgelopen tijdens mijn wandelingen. Jullie hoeven je geen zorgen te maken hoor en dus veel tijd eraan besteden. Ik heb al een vraag uitstaan bij de provider waarom dit zo is. Ik snap enkel die logica niet als ik geen grens over ga. BOMBS Faithless, Harry Collier
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 37 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ik snap enkel die logica niet als ik geen grens over ga. Niet jij gaat de grens over maar jouw telefoon met het ontvangen van signaal. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen