cookie monster Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Net de programmalijst & playlist bekeken !! Ben benieuwd , hopelijk wordt een AM radioontvangst in België weer wat zinvol !! www.radiosix.com/popup.html 't Zou leuk zijn mochten ze ook bij ons LPAM zenders toelaten !! PS: 1000KW Is geen LPAM , maar wel HPAM 😁📻 Een conculega voor Caroline , wel met een fraktie meer vermogen !! Ik heb die al wel eens gehoord via SW !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Hun laatste bericht was dat ze inderdaad via die middengolf frequentie 1467 kHz regelmatig gaan uitzenden. Dat is leuk en interessant en kan ik mijn AM ontvanger weer nieuw leven inblazen. Dan is te hopen dat ze dat niet op dat late uur 23h-24h gaan uitzenden want ik blijf er niet voor op. En dan de footprint is op 325°. Dat is richting Engeland. Dat zal een loeiharde ontvangst in Engeland geven maar als je op de zijlobben woont een hoop fading. Maar…..dat hoort er zo bij met de middengolf. Was met Radio Luxemburg niet anders. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen