MastaG Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Mijn Mutant ontvanger heeft helaas de geest gegeven. Nu wilde ik de knoop doorhakken en iets meer uitgeven voor een Vu+ ontvanger. Zojuist even met xxxxxx geschakeld, maar die kunnen de Vu+ Duo 4K SE helemaal niet meer krijgen. Kent iemand nog een betrouwbare webshop? (Of iemand die er 1 te koop heeft staan...) Mijn dank is groot!
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) heb je 4 tuners nodig want anders is de solo wel verkrijgbaar 1 uur geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 21 minuten geleden, bellejt zei: heb je 4 sat tuners nodig want anders is de solo wel verkrijgbaar Sat tuners om kabel mee te ontvangen🤪 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
MastaG Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Ik wil graag de mogelijkheid behouden om later nog een schotelantenne te plaatsen. We zitten nog in een verbouwing Vandaar de Duo ipv Solo.
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden op de solo 4K heb je naast 2 Cable tuners ook mogelijkheid 2 sat tuners FBC (x) dus eigenlijk 8 x2 tuners sat ontvangst Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mimisiku Geplaatst: 46 minuten geleden Geplaatst: 46 minuten geleden De Europese importeur heeft ze niet (meer) en de kans dat ze komen wordt kleiner en kleiner. Ze worden/werden uitverkocht uit oude voorraad en nieuwe worden niet meer geproduceerd. Oude voorraad van BroadCom raakt ook een keer op en dan is het over en uit. Tweede hands zou een optie kunnen zijn en misschien een klein wonder dat je een ‘nieuwe’ winkeldochter aantreft. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen