Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden ik toon even het probleem hierboven in de foto die lader heb ik al sinds mijn eerste foto-flitser en walkman van Flips, eigenlijk alleen voor AA batterijen duur genoeg en hij doet het nog na 40 jaar ik zit me te bedenken wat ik kan aanpassen om ook de AAA te kunnen laden, want die moeren dat is niks (werkt wel) Iemand een makkelijke en zinvolle tip? Fooled Around And Fell In Love Bryan Ferry
trust Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik denk dat echte moeren er beter tussen passen i.p.v. die plaatschroeven 1 Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden als dat de massa kant is dan kleine messing buisjes Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ja maar ik moet niet een half uur pulken om die buisjes ertussen te krijgen... De contact maker aan aarde kant is een soort blad veer Fooled Around And Fell In Love Bryan Ferry
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden lipje op solderen dat het achter het klipje past Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Volgens een oude manual is dit een beveiligde oplader dus die stopt vanzelf met laden. Het was destijds een van de best geteste maar zo als ik reeds zei tamelijk duur. Ik zelf zat te denken aan een kunststof buisje waar aan de aarde kant een bout in zit en de kleinere diameter AAA batterij ook stabieler kan opnemen? Fooled Around And Fell In Love Bryan Ferry
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden zou dan een plastiek buisje nemen waar batterij netjes in past en eentje met toch messing ipv een schroef.Geleid veel beter.Plasticard van modelbouw heb je in verschillende maten 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) 18 minuten geleden, bellejt zei: lipje op solderen dat het achter het klipje past hij moet wel nog gebruikt kunnen worden voor de grotere AA bedacht net ik heb nog wat koperen centen die kan ik ook i.p.v. messing halen gebruiken 5 uren geleden aangepast door Tonskidutch centen Fooled Around And Fell In Love Bryan Ferry
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden ik bedoel op het losse deeltje messing buis dat je erin zet maar de oplossing met plastiek buisje diameter AAA en daarin een messing buisje gekleefd lijkt me veel beter. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ik zal eens gaan kijken of ik zo iets goedkoop en makkelijk kan vinden / kopen. voor 15€ heb ik ook een nieuwe maar ik wil juist met weinig de klus klaren 🙂 Fooled Around And Fell In Love Bryan Ferry
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) de onderdeeltjes vind je wel in een doe het zelf of modelbouwwinkel voor een paar euro of als je tijd hebt spotgoedkoop bij ali. Adapters nog geen 1 euro daar 5 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Voor een paar euro koop je AAA naar AA adapters. Google is je vriend. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Ja, dat ken ik en juist omdat ik zelf al gekeken had en wat is er mis met mijn bestaande lader............ dacht ik aanpassing knutselen. m'n makkelijkste aanpassing + vondst zal ik nog posten Fooled Around And Fell In Love Bryan Ferry
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Zoiets dus! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen