Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alles kost wat.

Maar met heel weinig (schoteltje) heb je ze al gevangen uit de lucht. 

Dat moet gewoon overal kunnen op die plekken buiten de vreselijke spotbeam na.

Coeur Ardent

Vanessa Paradis

Geplaatst:

Klopt. Ook bij Trined zie je dit! Eên familiepakket dat weliswaar zelfde prijs houdt, maar compleet werd uitgekleed en sinds maart jl. is film1 er uitgehaald! Nu apart pakket. Allemaal verkapte enorme prijsstijgingen.

Delta is dan weer de énige provider, die RTBF La Une HD en RTBF Tipik HD doorgeeft in het extra aanbod.

Geplaatst:
4 uren geleden, Schotelspeller zei:

Delta is dan weer de énige provider, die RTBF La Une HD en RTBF Tipik HD doorgeeft in het extra aanbod.

RTBF zendt ook de F1 uit.

Dit is ideaal te combineren met Grandprixradio.

Via app op tablet/telefoon kun je het commentaar van Olav Mol gelijkstellen met het TV beeld.

Van Canal Digitaal naar Delta

Geplaatst:
20 uren geleden, de vrije fries zei:

is trouwens al weken geleden bekend gemaakt , op 5 maart schreef Jarco Kriek:

In dit basisabonnement blijft wel BBC NL beschikbaar. Op deze zender wordt wel reclame uitgezonden. 

Ook bij YouFone is alleen BBC NL beschikbaar in het goedkoopste (standaard)pakket. BBC One en BBC Two zitten in het aanvullende Comfort+-pakket.

https://www.youfone.nl/thuis/zenderoverzicht?_gl=1*17poyls*_up*MQ..*_gs*MQ..*_ga*MTk5MjA2ODUzNi4xNzc2NDUzNTE2*_ga_ZCJVLV10HT*czE3NzY0NTM1MTYkbzEkZzAkdDE3NzY0NTM1NTYkajIwJGwwJGgxMTEzNDQ0NjQ.&gclid=EAIaIQobChMI5ouAhM31kwMV45ZQBh2koxgNEAAYASAAEgJ1yPD_BwE&gbraid=0AAAAADK1lEiCSY76M7XcHiSPielQ1Ervi

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst: (aangepast)

De zenders W-Sport, BBC One en Two zijn uit het basispakket gehaald en naar een ander pakket overgezet.

Echter de nieuwe zenders (Sky News, Love Nature en Q music kijk live) zijn nog niet toegevoegd.

aangepast door di-on-air

Geplaatst:
Op 21-4-2026 om 20:46, di-on-air zei:

De zenders W-Sport, BBC One en Two zijn uit het basispakket gehaald en naar een ander pakket overgezet.

Echter de nieuwe zenders (Sky News, Love Nature en Q music kijk live) zijn nog niet toegevoegd.

Zenders zijn sinds vandaag toegevoegd.

Geplaatst:
Op 17-4-2026 om 17:27, di-on-air zei:

Via app op tablet/telefoon kun je het commentaar van Olav Mol gelijkstellen met het TV beeld.

"die on air" aaaaaaaaaaaaarrgh never die stem meer van Mol. 

Gaëtan Vigneron is veel leuker om te horen... soms denk je hij krijgt geen lucht meer😁

Oké smaken verschillen.

Op 17-4-2026 om 12:29, Schotelspeller zei:

die RTBF La Une HD en RTBF Tipik HD doorgeeft in het extra aanbod.

en wat kost dat dan? 

RTBF is hier FTA In HVEC HDR10 VDR dolby digital sound

( bij KPN kosten die paar luttele extra deutsche zenders ook alweer zo'n 4 €/mnd boven op je normale abo kosten ) 

Coeur Ardent

Vanessa Paradis

Geplaatst: (aangepast)
11 uren geleden, Tonskidutch zei:

"die on air" aaaaaaaaaaaaarrgh never die stem meer van Mol. 

Gaëtan Vigneron is veel leuker om te horen... soms denk je hij krijgt geen lucht meer😁

Mijn Frans is niet “tres bien” 😝

aangepast door di-on-air
  • Like 1

Geplaatst:

M'a non Plus mes c'est mieux avec practise, tous jour. 

Ik zag dat het extra pakket die zenders erin heeft met een stel andere, dan is het dus niet helemaal duidelijk weergegeven door Delta wat die zenders per stuk kosten. Dat is bij andere providers zoals KPN wel een stuk duidelijker.

Coeur Ardent

Vanessa Paradis

Geplaatst:

Heb nog nooit echt naar de BBC gekeken, dus ik ga deze zenders niet echt missen.

Via de schotel kijk ik graag naar de ITV zenders

Geplaatst:

Als ik de ITV qua EPG en de programma's even vergelijk met de BBC's + First zie ik af en toe een Speelfilm op ITV waar op de BBC heel zelden Speelfilms te zien zijn. ( ja oké met pasen en kerstmis, but that is almost it )

wat ik nog gelezen had een jaar geleden

Zoals het er nu naar uitziet, bereidt de Britse BBC zich voor op het einde van de aardse antennetelevisie via DVB-T2. Deze moet in 2034 worden afgerond – tegelijkertijd met de uitzending via Astra 28,2 graden Oost. In plaats daarvan wil de BBC een streamingstick aanbieden, waardoor ook de grote particuliere omroepen van het land ITV, Channel 4 en 5 toegankelijk worden gemaakt. De gesprekken met de omroepen zijn al aan de gang.

Op deze manier wilt u de stick-gebruikers gratis toegang bieden tot livestreams van de stations, maar ook tot on-demand spelers. Dit wordt gemeld door de British Times, die op zijn beurt verwijst naar een toespraak van BBC-directeur-generaal Tim Davie in het Lowry Theatre in Salford, Greater Manchester.

Waarom de uitgang van DVB-T2 en satelliet?

De overstap naar een exclusieve IP-spreiding van de terrestrische Britse televisie in de jaren 2030 zal plaatsvinden onder de achtergrond van kostenbesparingen. Bovendien zijn veel mensen volgens Davie blij als ze hun antennes zo snel mogelijk kunnen verwijderen.

Maar er zouden ook stemmen in het Verenigd Koninkrijk moeten zijn die hun bezorgdheid uiten over de plannen van de BBC omdat ze bang zijn hun toegang tot hun tv-programma's te verliezen.

dus of we lang nog satellite TV from the UK ontvangen is onduidelijk gezien die kostenbesparende maatregels

Jaren terug had ik ook 28,2 Oost ontvangst op de schotel maar zelfs als je meer tijd denkt te hebben als gepensioneerde, heb je die tijd niet om alles te bekijken. 

jammer is het wel als ze overal gaan verdwijnen 

alleen al om deze: 

Screenshot_12.thumb.png.1cf8a1e9fe00c6864d197566c05c0292.png

en BBC terugkijken is overigens ook niet mogelijk bij de providers 

Coeur Ardent

Vanessa Paradis

Geplaatst:

hier gaat ITV vanaf 15.00 open tot 19.00 en BBC daarvoor voor bargain hunt en homes to the hammer. Ook comedie programma's in de avond tijdens weekend op bbc (london) .Allemaal gratis op sat en voor films de U+ kanalen

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Als ik de ITV qua EPG en de programma's even vergelijk met de BBC's + First zie ik af en toe een Speelfilm op ITV waar op de BBC heel zelden Speelfilms te zien zijn. ( ja oké met pasen en kerstmis, but that is almost it )

wat ik nog gelezen had een jaar geleden

dus of we lang nog satellite TV from the UK ontvangen is onduidelijk gezien die kostenbesparende maatregels

Jaren terug had ik ook 28,2 Oost ontvangst op de schotel maar zelfs als je meer tijd denkt te hebben als gepensioneerde, heb je die tijd niet om alles te bekijken. 

jammer is het wel als ze overal gaan verdwijnen 

alleen al om deze: 

Screenshot_12.thumb.png.1cf8a1e9fe00c6864d197566c05c0292.png

en BBC terugkijken is overigens ook niet mogelijk bij de providers 

Nee, als het zo gaat is er eenvoudigweg geen bbc meer. Het model staat onder druk. Dat komt door meerdere oorzaken maar de grootste is: in de UK wil de jeugd en ook steeds meer immigranten die trouwens, de license fee niet meer betalen. Als je aangeeft ‘geen tv of radio’ te hebben zeg je dat op, je krijgt wel controles of je het ook echt niet afneemt, maar dit wordt natuurlijk heel lastig vanwege al het online gebeuren.

broadcasters zien allemaal in online streaming de heilige graal: 100% controle over kijk en luistergedrag namelijk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...