Schotelspeller Geplaatst: vrijdag om 13:55 Auteur Geplaatst: vrijdag om 13:55 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: zou ik niet doen omdat je niet door hen gecertificeerde apparatuur gebruikt Dit ga ik sowieso niet doen! Een klantenservice gaat dit allemaal niet snappen en niet lezen! Ik zit wel degelijk op gecertificeerde apparatuur! Hun modem! De rest qua dvb-c tuner is helemaal jouw aangelegenheid, Trined levert noch verhuurd dvb-c tuners. ik heb intussen telefonisch contact gehad. Er wordt een monteur ingepland, ik heb uitgelegd aan de dame dat ik een groot vermoeden heb dat het aan het modem ligt! ‘dat moet de monteur bepalen’ ‘hij gaat kijken of de coax goed is etc’. ‘Als het toch aan uw apparatuur ligt kan er een eenmalige kost van €65 in rekening worden gebracht’. Ja mensen, dit is Trined, het is geen ziggo, maar dat wist ik vooraf: vond het een gok? Maar je zal begrijpen dat als die laatste gebeurtenis plaatsvindt ik geen langjarige klant bij dit bedrijf ga worden. Dit is gewoon niet aan de hand. Ik kan doen wat ik wil met kabels, versterkers weet ik het: er blijven storingen in zitten op Kanaal 240 mhz en 248.
pet123 Geplaatst: vrijdag om 18:34 Geplaatst: vrijdag om 18:34 Wat is de invloed als je de wifi uitschakelt van de modem? En als je met het stuk aluminium folie eens de modem inpakt als proef? Ik had in het verleden een Dab radio naast mijn mutant ontvanger staan. Deed ik de mutant ontvanger uit dan had ik prima ontvangst en zodra deze aanstond viel er een deel van de zenders weg. Toen heb ik de dab radio aan de binnenzijde voorzien van aluminium folie en geen problemen meer gehad.
Schotelspeller Geplaatst: gisteren om 00:01 Auteur Geplaatst: gisteren om 00:01 5 uren geleden, pet123 zei: Wat is de invloed als je de wifi uitschakelt van de modem? En als je met het stuk aluminium folie eens de modem inpakt als proef? Ik had in het verleden een Dab radio naast mijn mutant ontvanger staan. Deed ik de mutant ontvanger uit dan had ik prima ontvangst en zodra deze aanstond viel er een deel van de zenders weg. Toen heb ik de dab radio aan de binnenzijde voorzien van aluminium folie en geen problemen meer gehad. Geen enkele, er zit op de vhf band gewoon een enorme bak ruis die onder de 250 mhz fataal is en op de FM kanalen letterlijk hoorbaar.
Schotelspeller Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) Update: sinds vandaag helemaal niets meer, het glasvezelkastje daar was de deksel afgedonderd (was dat niet vastgeschroefd of verzegeld door ODF: NEE, !,) het kastje is opengeklapt en.nu wirwar van draden re zien …met een los uiteinde! Het probleem is nu zeg maar maximaal groot geworden. Tsja, hebben ze nou iets geïnstalleerd dat eigenlijk al bijna kapot was… het is letterlijk losgeschoten… drama dit,: maar het was al niet goed en ik begin langzaam te begrijpen denk ik, waarom. ik had al wat bedenkingen toen ze hier vorig najaar mee bezig waren. Communicatie ging zo goed als niet met die gasten, met handen en voeten wat basis engels, ze werkten in zo goed als het donker, lieten de boel behoorlijk vuil achter… enorme kluwen draad overal. De godganse kruipruimte ligt ook nog vol… 6 uren geleden aangepast door Schotelspeller
Mimisiku Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) De las afgebroken… Dat zal gerepareerd moeten worden… Dat is in elk geval niet erg netjes gedaan dan. Op zo’n draadje hoort zeker geen spanning te staan en zomaar open springen is al helemaal uit den boze… Hoe ziet de rest van de aansluiting eruit? Er zal een afspraak met een monteur gemaakt moeten worden… Ik heb wel de beschikking over een lasapparaat maar niet echt in de buurt… Hier in Haarlem heb ik glasvezel via ******** en dat gaat via zo’n wit kastje. Daaroverheen schuift een zwart Enexis ONT kastje met een RJ45 connector. Dit Enexis kastje bleek nogal gevoelig voor spanningsuitval en ging bij een tweede spanningsuitval kapot. Vervangen voor een veel groter zwart Nokia ‘baksteen’ geval met heel veel LEDjes… Doet het nog steeds prima… Zo zag het er zonder ONT uit En zo met 3 uren geleden aangepast door Mimisiku Foto’s Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Schotelspeller Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur geleden, Mimisiku zei: De las afgebroken… Dat zal gerepareerd moeten worden… Dat is in elk geval niet erg netjes gedaan dan. Op zo’n draadje hoort zeker geen spanning te staan en zomaar open springen is al helemaal uit den boze… Hoe ziet de rest van de aansluiting eruit? Er zal een afspraak met een monteur gemaakt moeten worden… Ik heb wel de beschikking over een lasapparaat maar niet echt in de buurt… Hier in Haarlem heb ik glasvezel via ******** en dat gaat via zo’n wit kastje. Daaroverheen schuift een zwart Enexis ONT kastje met een RJ45 connector. Dit Enexis kastje bleek nogal gevoelig voor spanningsuitval en ging bij een tweede spanningsuitval kapot. Vervangen voor een veel groter zwart Nokia ‘baksteen’ geval met heel veel LEDjes… Doet het nog steeds prima… Zo zag het er zonder ONT uit En zo met Dat klepje zat helemaal niet vast geschroefd! Is spontaan allemaal open gesprongen en kennelijk was dit fataal, Verklaart denk ik sowieso waarom er al zoveel ruis op de lijn zat?! Voor de zekerheid ook eens onder de meterkast gekeken, nou er zit in de kruipruimte eronder nog tientallen meters! Dus draad genoeg! Die heb ik wel netjes opgerold (nee niet geknikt natuurlijk. Ik ben odf niet die het als een grote wanorde had achtergelaten daar), pfff lag ook allemaal in nat ook nog eens, nu niet meer. Oke ik ben geen kabelmonteur, maar deze afwerking is een die om problemen vragen was.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen