Ga naar inhoud


Zap naar ander kanaal duurt langer dan normaal na update


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Na de update van OpenPli 4.0 valt het volgende op:

 

Alles werkt overigens prima. Wat opvalt echter is de veel tragere zaptijd en indicatie op het TV scherm. Als ik bijvoorbeeld naar SBS 6 kijk en ik druk op de AB op de 5 toets dan verscheen 'vroeger' direct in het TV scherm 'RTL 5 HD' en schakelde hij over. Nu schakelt hij ook meteen over, maar na 30 seconden verschijnt pas de melding RTL 5 HD op het TV scherm... Raar niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Nee, dat is het niet... Op mijn verse DM800se met schone flash hetzelfde probleem. Op mijn XP1000 geen probleem... De zenderinfo komt gewoon heel laat in beeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn verse DM800se met schone flash

 

neem dreamup versie 11

met netwerk en met usb aansluiting

druk dan als je verbinding hebt met je ontvanger bovenaan op de toets extras--> bad sectors -->dan je software erterug in zetten 

veel sucses

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Bad sector test gedaan. Geen probleem gevonden.. Ligt echt aan de laatste OpenPli 4.0. Op de box OE 2.0 geprobeerd, schone flash. Probleem weg. OpenPli weer terug. Probleem weer aanwezig. Dus ook bij schone flash. Probleem is er ook op beide Dreamboxen. Niet schokkend, maar wel een beetje irritant.. Boxen werken verder (al jaren) probleemloos.... Zal wel een foutje zijn ergens.. Wacht even op de lente update van vandaag.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...