Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.294 onderwerpen in dit forum

• 40 reacties
    • 23,7k weergaven
    • 5 reacties
    • 5,7k weergaven
  1. polsat verdwenen..?

• 5 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,4k weergaven
  2. Phoenix interface bouwen

• 3 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,3k weergaven
    • 7 reacties
    • 5,4k weergaven
    • 18 reacties
    • 9,4k weergaven
  3. [Powercam Pro] Hoe nieuwe firmware via satelliet

• 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  4. Het is weer voorbij voor de meeste hobbyisten.

• 9 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
  5. Polsatsport op Hotbird

• 10 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,8k weergaven
  6. Canalsat fr en CCcam

• 6 reacties
    • 5,2k weergaven
  7. ECM-pids Seca bij CDS

• 7 reacties
    • 2,2k weergaven
  8. Huidige Premiere codering loopt op zijn eind. 1 2 3 4 6

• 82 reacties
    • 58,3k weergaven
  9. Nova met CCam ?

• 1 reactie
    • 1,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
  10. Irdeto kaart pleite??

• 4 reacties
    • 4,5k weergaven

• De media spiegelt de situatie anders voor waardoor de meerderheid in NL de werkelijkheid niet ziet en een mening vormt obv deze onvolledige berichtgeving.    
    • Gisteren de boorder geweest voor van buitengevel onder 45 graden mijn kruipruimte in en gelijk maar de kabel naar de meterkast gebracht. Maar daar ben ik eigenlijk, bleek achteraf, eigenlijk te oud voor. +10 minuten kruipruimte, -1 jaar van mijn leven.   Vandaag de groepenkast aangesloten en is redelijk goed gelukt, viel mij niet tegen maar hij zat wel bommetje vol. En gelijk de fase (L1) van mijn zonnepanelen toch maar primair op de fase (L1) van de lader gezet.  Gelukkig, en dat was nog even de vraag, of mijn wifi buiten te ontvangen was. Maar dat was geen enkel probleem. Vrijdag buiten het kastje monteren en dan is het klaar...   Nou klaar? Ik heb nog wel vragen over de instellingen maar ga mij daar eerst nog even in verdiepen. De omschrijvingen in HA zijn niet helemaal helder voor mij. (maar dat ligt aan mij, ban altijd al een trage leerling geweest. Maar de meeste wisten dat al.
    • Politie en justitie doen onderzoek naar een thuiszorg-verzorgende uit Driebergen die op Facebook aankondigt dat ze ’zionisten’ wil doodspuiten.   https://www.telegraaf.nl/binnenland/onderzoek-naar-thuiszorg-verzorger-die-alle-zionisten-wil-doodspuiten/80764689.html
    • Het zullen de paar luttele  kilo 🥃’s zijn van de 648 kHz. .  Dat gaat niet lukken.    Trouwens als het traject in het donker ligt ontvang ik wel op 540 kHz Hongarije met zijn 2 miljoen 🥃’s.  En in de winter ‘s nachts komt er wel eens een NL piraat door aan de hoge kant van de band. Maar dat komt door de kortegolf eigenschappen van de Middengolf vanaf 1600 kHz en hoger.   
    • Geen tinnitus? 🤔 Het zal de censuur ter plaatse zijn.🙃
  • Nieuwe aanmaken...