Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • Sat4all vriend

    pas beginnen met programmeren van kaarten

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 4,2k weergaven
  1. FUN6: 1mb of 368 Kb?

    • 8 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Van MM 1.02 naar MR

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 976 weergaven
    • Sat4all vriend

    MR 1.055 uit: Tv CABO OK! 1 2

      • Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 2k weergaven
  2. Wallbanger

    • 0 reacties
    • 938 weergaven
  3. Vraagjes over de MR

    • 5 reacties
    • 918 weergaven
  4. provider 010C10 in MR?

    • 2 reacties
    • 937 weergaven
    • Sat4all vriend

    M2 Kaart

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
  5. welke cam ?

    • 1 reactie
    • 759 weergaven
  6. amon allsas 4.1

    • 2 reacties
    • 778 weergaven
  7. Mr1054 met titanium

    • 2 reacties
    • 972 weergaven
  8. MR 1.04 image corrupt

    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Voorzorgsmaatregelen voor penta 1.11???? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 2k weergaven
  9. Mr proggen met MM programmer

    • 1 reactie
    • 672 weergaven
  10. Emulatorek 10a

    • 1 reactie
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

    Titaniumcard vs Funcard

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 905 weergaven
  11. cam proggen

    • 2 reacties
    • 676 weergaven
  12. oude buurman helpen

    • 0 reacties
    • 673 weergaven


  • Berichten

    • Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden.   Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...
    • Zo ! Dat is weer genoeg leesvoer, mooi, dank. ( maar dat een ervaren forum schrijver het voorgaande bericht compleet invoegt dat verbaasd mij toch weer dan, gelukkig heeft deze forum software daar een inklap modus voor )
    • https://www.dxinfocentre.com/tropo_eur.html https://vhf.dxview.org/map?center=45.19,8.43,5.0 https://fmtvdx.eu/dx-info/ https://www.digitalbitrate.com/?lang=en
    • Goed, nou ja, 'tis maar hoe je het bekijkt, gisteren avond ging mijn DVB-T opname de mist in, kwam ik later achter. Ja, luxe probleem. Maar, ik had het dus ook al gemerkt, het is nu al weer een beetje over vermoed ik ?   Weet er iemand een website waarop zoiets wordt bijgehouden ? Die zijn er zeker, zoekterm "propagatie " , "propagation". https://nl.wikipedia.org/wiki/Propagatie_(radio) https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_propagation Of in het Duits : https://de.wikipedia.org/wiki/Funkwetter Da's ook een mooie term trouwens.  
    • Momenteel zijn er goede omstandigheden om verre DAB+ zenders te ontvangen. Duitse zenders uit de streek van Aachen, Franse zenders uit de Champagnestreek Reims en Engelse zenders uit de streek van Norfolk en Northampton. Dit is ongeveer 317 km van Menen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...