Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. irdeto cam + funcard

    • 1 reactie
    • 795 weergaven
    • Sat4all vriend

    fun6 kaarten met funprgrammer te proggen???

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 2,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    Flash, Int. Eeprom, Ext. Eeprom

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 6,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,7k weergaven
  2. soft proteus voor D+

    • 0 reacties
    • 825 weergaven
    • Sat4all vriend

    Error Cas studio 2.1 1 2

      • Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    M3 1055 en MM 1 2

      • Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 926 weergaven
  3. Proteus/D+

    • 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  4. voor de kenners

    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

    mr ook cryptoworks?

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1k weergaven
  5. mr 1055

    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. atmel 11

    • 2 reacties
    • 683 weergaven
  7. Vraag over modul

    • 2 reacties
    • 913 weergaven
  8. Initalising

    • 4 reacties
    • 676 weergaven
  9. help moeilike keuze

    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. nagravision

    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    ondertiteling bij discovery's mogelijk?

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 992 weergaven
  11. secakaart

    • 3 reacties
    • 1,6k weergaven


  • Berichten

    • Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden.   Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...
    • Zo ! Dat is weer genoeg leesvoer, mooi, dank. ( maar dat een ervaren forum schrijver het voorgaande bericht compleet invoegt dat verbaasd mij toch weer dan, gelukkig heeft deze forum software daar een inklap modus voor )
    • https://www.dxinfocentre.com/tropo_eur.html https://vhf.dxview.org/map?center=45.19,8.43,5.0 https://fmtvdx.eu/dx-info/ https://www.digitalbitrate.com/?lang=en
    • Goed, nou ja, 'tis maar hoe je het bekijkt, gisteren avond ging mijn DVB-T opname de mist in, kwam ik later achter. Ja, luxe probleem. Maar, ik had het dus ook al gemerkt, het is nu al weer een beetje over vermoed ik ?   Weet er iemand een website waarop zoiets wordt bijgehouden ? Die zijn er zeker, zoekterm "propagatie " , "propagation". https://nl.wikipedia.org/wiki/Propagatie_(radio) https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_propagation Of in het Duits : https://de.wikipedia.org/wiki/Funkwetter Da's ook een mooie term trouwens.  
    • Momenteel zijn er goede omstandigheden om verre DAB+ zenders te ontvangen. Duitse zenders uit de streek van Aachen, Franse zenders uit de Champagnestreek Reims en Engelse zenders uit de streek van Norfolk en Northampton. Dit is ongeveer 317 km van Menen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...