Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • 8 reacties
    • 5,1k weergaven
  1. geen ned 1 ned 2 ned 3 c+ meer

    • 9 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. blauwe multichoice

    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  3. hoi

    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  4. Aston waardeloos?

    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. videoguard CI Module is het waar

    • 0 reacties
    • 5,4k weergaven
    • 27 reacties
    • 7,9k weergaven
  6. Con*x emuleren via WB

    • 0 reacties
    • 993 weergaven
  7. Er zijn seca 2 kaartjes ???????

    • 3 reacties
    • 2,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Wat is de beste SW i.c.m. VP30 programmer?

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 865 weergaven
  8. C1 40 01 B0 63 Ins

    • 2 reacties
    • 2,1k weergaven
  9. seca of irdeto

    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
  10. Rom file Seca 2

    • 9 reacties
    • 5,4k weergaven
  11. Wie kan mij helpen.

    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Austria 1 2

      • Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 2,4k weergaven
  12. waar info/downloads magic

    • 2 reacties
    • 801 weergaven
  13. MM welke software?

    • 1 reactie
    • 603 weergaven
  14. vraag over cryptoworks CA module

    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  15. Update

    • 2 reacties
    • 658 weergaven
  16. SECA2 Keys op het net

    • 2 reacties
    • 2,3k weergaven


  • Berichten

    • Ik zag in een ander topic dat je de Axing TVS 5-03 had, begint deze bij de UHF ingang op 240MHZ (kan 13?) of 470MHz (kan 21)
    • Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma.   Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon?   Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger.   Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik.   Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden.   Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon.   Groet, A33
    • Ah, thanks, ga ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een wisselfilter VHF BIII/UHF kan vinden om Trined met DAB te combineren. Mijn keuze was ook al een keer op Trined gevallen toen E-Fiber glasvezel in Ridderkerk zou gaan aanleggen, maar dat is destijds niet doorgegaan doordat er te weinig interesse was.  
    • Hot Bird 13.0E 12586 V 9874 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 HD (1920*1080)  4:2:0  BISS ID: IPF Moto GP : ASSEN
    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...