Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Nagra MOSc rom3

    • 4 reacties
    • 1k weergaven
  2. Fun 5 en masterA I

    • 2 reacties
    • 597 weergaven
    • 7 reacties
    • 981 weergaven
    • Sat4all vriend

    ORF

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Stroom voor Cam modificeren? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 3,2k weergaven
  3. wallbanger

    • 2 reacties
    • 814 weergaven
    • Sat4all vriend

    Skycrypt: beeld valt weg 1 2

      • Sat4all vriend
    • 18 reacties
    • 3,2k weergaven
  4. OPROEP 1 2

    • 29 reacties
    • 8,2k weergaven
  5. Astom pcmcia

    • 2 reacties
    • 798 weergaven
  6. aston 1.05

    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  7. blokker fox4.2

    • 7 reacties
    • 2,5k weergaven
  8. pagedvr 501-g6

    • 2 reacties
    • 767 weergaven
  9. Iemand al geprobeerd?

    • 4 reacties
    • 3k weergaven
  10. rai +mediaset

    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
  11. sim kaart voor blackbox

    • 3 reacties
    • 2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,9k weergaven
  12. ident0030

    • 0 reacties
    • 846 weergaven
    • Sat4all vriend

    Conax werkt

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 558 weergaven
    • Sat4all vriend

    wat is er nog in Irdeto?

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 2,7k weergaven


  • Berichten

    • Ik zag in een ander topic dat je de Axing TVS 5-03 had, begint deze bij de UHF ingang op 240MHZ (kan 13?) of 470MHz (kan 21)
    • Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma.   Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon?   Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger.   Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik.   Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden.   Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon.   Groet, A33
    • Ah, thanks, ga ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een wisselfilter VHF BIII/UHF kan vinden om Trined met DAB te combineren. Mijn keuze was ook al een keer op Trined gevallen toen E-Fiber glasvezel in Ridderkerk zou gaan aanleggen, maar dat is destijds niet doorgegaan doordat er te weinig interesse was.  
    • Hot Bird 13.0E 12586 V 9874 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 HD (1920*1080)  4:2:0  BISS ID: IPF Moto GP : ASSEN
    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...