Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. het rookerspasje . . . . 1 2

    • 25 reacties
    • 4,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    problemen oplossen met jokercam

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 535 weergaven
  2. Jokercam en seca 2

    • 10 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    Freecam 2.018 probleem

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 761 weergaven
    • Sat4all vriend

    Jokercam of magic module

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 764 weergaven
    • Sat4all vriend

    silvercards???

      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 1,4k weergaven
  3. ppua + bmp veranderen

    • 11 reacties
    • 4,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    jokercam en silverkaart

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 812 weergaven
    • 4 reacties
    • 2,8k weergaven
  4. Palco

    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    nokia 9902 en welke module?????

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 827 weergaven
    • Sat4all vriend

    AU files op een fun

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 946 weergaven
  5. probs met irdeto files op funcard

    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,6k weergaven
  6. seca of irdeto

    • 2 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 707 weergaven
    • Sat4all vriend

    seca2 (nl) werkt niet stabiel in de magic cam

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 876 weergaven
    • Sat4all vriend

    Conax 3.03 cam

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 994 weergaven
  7. Aston 1.05...

    • 2 reacties
    • 556 weergaven


  • Berichten

    • caravan split airco thuis gebruiken Hebben jullie daar al ervaring mee? 
    • Ik zag in een ander topic dat je de Axing TVS 5-03 had, begint deze bij de UHF ingang op 240MHZ (kan 13?) of 470MHz (kan 21)
    • Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma.   Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon?   Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger.   Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik.   Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden.   Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon.   Groet, A33
    • Ah, thanks, ga ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een wisselfilter VHF BIII/UHF kan vinden om Trined met DAB te combineren. Mijn keuze was ook al een keer op Trined gevallen toen E-Fiber glasvezel in Ridderkerk zou gaan aanleggen, maar dat is destijds niet doorgegaan doordat er te weinig interesse was.  
    • Hot Bird 13.0E 12586 V 9874 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 HD (1920*1080)  4:2:0  BISS ID: IPF Moto GP : ASSEN
×
×
  • Nieuwe aanmaken...