Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Axas II+ is Jokercam?

    • 2 reacties
    • 749 weergaven
    • Sat4all vriend

    Viaccess in Embedded Slot op Nokia 9800S

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. Aston 1.03 CryptoWorks Philips

    • 11 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. Jokercam met Fun4

    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 466 weergaven
  4. Oude C+ kaart

    • 2 reacties
    • 789 weergaven
    • Sat4all vriend

    funprom met XP

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 4,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Hmm Conax 1 2

      • Sat4all vriend
    • 28 reacties
    • 5,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 760 weergaven
  5. files

    • 1 reactie
    • 513 weergaven
  6. Aston Seca

    • 4 reacties
    • 805 weergaven
    • Sat4all vriend

    M2 kaarten Conax of Seca2

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 991 weergaven
    • Sat4all vriend

    welke allcam file irdeto 4.6

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 771 weergaven
  7. nagra op goldkart kan

    • 1 reactie
    • 691 weergaven
    • 1 reactie
    • 628 weergaven
  8. Cyfra + kaart

    • 13 reacties
    • 3k weergaven
    • 5 reacties
    • 2k weergaven
    • 1 reactie
    • 612 weergaven


  • Berichten

    • Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma.   Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon?   Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger.   Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik.   Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden.   Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon.   Groet, A33
    • Ah, thanks, ga ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een wisselfilter VHF BIII/UHF kan vinden om Trined met DAB te combineren. Mijn keuze was ook al een keer op Trined gevallen toen E-Fiber glasvezel in Ridderkerk zou gaan aanleggen, maar dat is destijds niet doorgegaan doordat er te weinig interesse was.  
    • Hot Bird 13.0E 12586 V 9874 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 HD (1920*1080)  4:2:0  BISS ID: IPF Moto GP : ASSEN
    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...