Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Axas II+ is Jokercam?

    • 2 reacties
    • 749 weergaven
    • Sat4all vriend

    Viaccess in Embedded Slot op Nokia 9800S

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. Aston 1.03 CryptoWorks Philips

    • 11 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. Jokercam met Fun4

    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 466 weergaven
  4. Oude C+ kaart

    • 2 reacties
    • 789 weergaven
    • Sat4all vriend

    funprom met XP

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 4,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Hmm Conax 1 2

      • Sat4all vriend
    • 28 reacties
    • 5,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 760 weergaven
  5. files

    • 1 reactie
    • 513 weergaven
  6. Aston Seca

    • 4 reacties
    • 805 weergaven
    • Sat4all vriend

    M2 kaarten Conax of Seca2

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 991 weergaven
    • Sat4all vriend

    welke allcam file irdeto 4.6

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 771 weergaven
  7. nagra op goldkart kan

    • 1 reactie
    • 691 weergaven
    • 1 reactie
    • 628 weergaven
  8. Cyfra + kaart

    • 13 reacties
    • 3k weergaven
    • 5 reacties
    • 2k weergaven
    • 1 reactie
    • 612 weergaven


  • Berichten

    • Ik zag in een ander topic dat je de Axing TVS 5-03 had, begint deze bij de UHF ingang op 240MHZ (kan 13?) of 470MHz (kan 21)
    • Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma.   Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon?   Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger.   Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik.   Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden.   Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon.   Groet, A33
    • Ah, thanks, ga ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een wisselfilter VHF BIII/UHF kan vinden om Trined met DAB te combineren. Mijn keuze was ook al een keer op Trined gevallen toen E-Fiber glasvezel in Ridderkerk zou gaan aanleggen, maar dat is destijds niet doorgegaan doordat er te weinig interesse was.  
    • Hot Bird 13.0E 12586 V 9874 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 HD (1920*1080)  4:2:0  BISS ID: IPF Moto GP : ASSEN
    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...