Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • 4 reacties
    • 883 weergaven
  1. MM + Funcard maar geen Discovery en of 16/9?

    • 5 reacties
    • 947 weergaven
    • 4 reacties
    • 934 weergaven
  2. PBM veranderd seca2 kaart

    • 7 reacties
    • 4,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Full acces terug begonnen !!! 1 2 3 4

      • Sat4all vriend
    • 47 reacties
    • 14,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    open platformkaart

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. spaanse seca 2 kaart

    • 2 reacties
    • 2,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Picbined voor conax

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 2,3k weergaven
  4. "vreemde algo ondekt"

    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    welke kanalen zijn er nog nu?

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 32 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 15 reacties
    • 4,7k weergaven
  5. Nieuwe C+ kaart - Full access!? 1 2 3

    • 40 reacties
    • 11,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    Nieuwe **.ini voor picbined

      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 3,3k weergaven
  6. Nagra verify key

    • 1 reactie
    • 889 weergaven
  7. Magic Module 1 2

    • 15 reacties
    • 3,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    VIa conax en GW op force 1 2 3 4 5

      • Sat4all vriend
    • 65 reacties
    • 13,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 534 weergaven


  • Berichten

    • Ik zag in een ander topic dat je de Axing TVS 5-03 had, begint deze bij de UHF ingang op 240MHZ (kan 13?) of 470MHz (kan 21)
    • Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma.   Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon?   Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger.   Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik.   Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden.   Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon.   Groet, A33
    • Ah, thanks, ga ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een wisselfilter VHF BIII/UHF kan vinden om Trined met DAB te combineren. Mijn keuze was ook al een keer op Trined gevallen toen E-Fiber glasvezel in Ridderkerk zou gaan aanleggen, maar dat is destijds niet doorgegaan doordat er te weinig interesse was.  
    • Hot Bird 13.0E 12586 V 9874 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 HD (1920*1080)  4:2:0  BISS ID: IPF Moto GP : ASSEN
    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...