Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • 4 reacties
    • 882 weergaven
  1. MM + Funcard maar geen Discovery en of 16/9?

    • 5 reacties
    • 947 weergaven
    • 4 reacties
    • 933 weergaven
  2. PBM veranderd seca2 kaart

    • 7 reacties
    • 4,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Full acces terug begonnen !!! 1 2 3 4

      • Sat4all vriend
    • 47 reacties
    • 14,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    open platformkaart

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. spaanse seca 2 kaart

    • 2 reacties
    • 2,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Picbined voor conax

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 2,3k weergaven
  4. "vreemde algo ondekt"

    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    welke kanalen zijn er nog nu?

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 32 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 15 reacties
    • 4,7k weergaven
  5. Nieuwe C+ kaart - Full access!? 1 2 3

    • 40 reacties
    • 11,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    Nieuwe **.ini voor picbined

      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 3,3k weergaven
  6. Nagra verify key

    • 1 reactie
    • 888 weergaven
  7. Magic Module 1 2

    • 15 reacties
    • 3,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    VIa conax en GW op force 1 2 3 4 5

      • Sat4all vriend
    • 65 reacties
    • 13,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 533 weergaven


  • Berichten

    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...