Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.974 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 7,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 15 reacties
    • 6,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 898 weergaven
    • 11 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 3 reacties
    • 6,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 10 reacties
    • 6,5k weergaven
  1. NewNigma2 3.0.1 released! 1 2 3

• 31 reacties
    • 17,9k weergaven
    • 14 reacties
    • 6,1k weergaven
    • 12 reacties
    • 6,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 3,7k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 8 reacties
    • 6,6k weergaven
    • 7 reacties
    • 2,7k weergaven

• De volgende race is komend weekeinde in Mexico.
    • Red Bull krijgt boete na opmerkelijk tape-incident bij Lando Norris op F1-startgrid   https://www.telegraaf.nl/sport/autosport/red-bull-krijgt-forse-boete-na-opmerkelijk-tape-incident-bij-lando-norris-op-f1-startgrid/98638000.html   McLaren had de FIA aan het begin van het seizoen toestemming gevraagd om tape aan te brengen langs de baan zodat de wagen op de juiste plaats kon worden gezet.   Red Bull-medewerkers zouden de tape al meerdere keren hebben weggehaald.
    • Wat ik begrepen heb is het vasthouden van een mobiele telefoon door de bestuurder een boete kan opleveren, maar als de bestuurder die niet vast heeft, lijkt mij dat anders.   Op het moment dat een bestuurder gaat slingeren dan wel ander gevaarlijk verkeersgedrag vertoond, dan kan het een heel andere boete opleveren.   Ik ben alleen nieuwsgierig hoe er wettelijk tegenaan gekeken wordt, een bluetooth verbinding in de auto is uiteraard veiliger, of een carkit als het niet via Bluetooth kan.   Ik meen dat in de wet staat dat een bestuurder geen mobiele telefoon in de hand mag houden, zelfs niet als je helemaal niet aan het bellen, sms dan wel aan het appen bent.
    • Grapje zeker of meen je dit   Om zeker te zijn dat de auto niet te licht is rijdt iedereen in de outlap over de marbels die buiten de ideale lijn liggen, dit plakken van die marbels verhoogd dan weer het gewicht van de auto. Grapje zeker of meen je dit   Om zeker te zijn dat de auto niet te licht is rijdt iedereen in de outlap over de marbels die buiten de ideale lijn liggen, dit plakken van die marbels verhoogd dan weer het gewicht van de auto. Grapje zeker of meen je dit   Om zeker te zijn dat de auto niet te licht is rijdt iedereen in de outlap over de marbels die buiten de ideale lijn liggen, dit plakken van die marbels verhoogd dan weer het gewicht van de auto. Grapje zeker of meen je dit   Om zeker te zijn dat de auto niet te licht is rijdt iedereen in de outlap over de marbels die buiten de ideale lijn liggen, dit plakken van die marbels verhoogd dan weer het gewicht van de auto. Grapje zeker of meen je dit   Om zeker te zijn dat de auto niet te licht is rijdt iedereen in de outlap over de marbels die buiten de ideale lijn liggen, dit plakken van die marbels verhoogd dan weer het gewicht van de auto.
    • OK , Ik ben geen technieker !! Maar ivm de schotel op de video , die LNB kijkt zo scheef weg !! Ik heb toch m'n twijfels of die meer gaat ontvangen !!   Dit begrijp ik volkomen !! Het brandpunt is het ontvangstpunt !!
  • Nieuwe aanmaken...