Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)


13.431 onderwerpen in dit forum

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 8 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 19 reacties
    • 5,1k weergaven
    • 6 reacties
    • 6,9k weergaven
  1. Fedora Core 9

    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  2. core temp nvidia

    • 2 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,8k weergaven
  3. Helppppppppppppppp 1 2

    • 18 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 5 reacties
    • 4,5k weergaven
  4. livestream opnemen.

    • 3 reacties
    • 4,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 24 reacties
    • 8,4k weergaven


  • Berichten

    • Grappig dat de NOS zich daar zo druk over maakt, die verandering is hier al heel lang geleden doorgevoerd. Ach ja, 99% van de NOS medewerkers is nogal jong, zonder geheugen, zonder verstand.... 😂
    • bij mij volgende geprobeerd ander wifi netwerk bij de buren. smartwatch gereset een ander smartwatch geprobeerd. volgens mijn zitten de problemen bij de provider, heb vroeger ook nog zo'n zaken meegemaakt.
    • Dat is echt zwaar overdreven. In België betaal je, afhankelijk van het capaciteitstarief dat voor iedereen anders is, gemiddeld tussen de € 80,- tot € 140,- per jaar aan vaste kosten.   EDIT: Foutje, 2,5x het capaciteitstarief van +/- 50 eur0 betaald je altijd. dus dan is het +/-  220,00 per jaar.   Als je een goede thuisbatterij heb en daar de pieken vanaf schaaft zit je dus eerder rond de 80 euro per jaar aan vaste kosten.
    • OK.   Is dat wat je bedoelt, vaak ( als ik toch al op ga staan ) loop ik langs de ontvanger, de toets op de voorkant van het apparaat reageert wel direct.   Werkt het met andere AB bij jou wel goed ?
    • Wat heb ik staan? - Een buizenradio, merk Hollandia - Pioneer SX-450 - Pioneer A6 versterker - Yamaha DSP-A1 - Yamaha RX-V485 - Denon kastje in de huiskamer   Voor klasse D, kijk eens hier naar. Ampapa D1bluetoothdigital amplifier   Verschillende tests van te vinden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...