Ga naar inhoud

Audio/TV/Mediaspeler apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

8.150 onderwerpen in dit forum

• 11 reacties
    • 4,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Blindscanner in DVBDream

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 2,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Is FULL-HD schokkende verbetering of valt het wel mee ? 1 2 3 4 5

• Sat4all vriend
    • 74 reacties
    • 63,9k weergaven
  1. Sky HD ontvanger

• 2 reacties
    • 2,3k weergaven
  2. [POPCORN HOUR100] Eerste bevindingen

• 6 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 15 reacties
    • 50,7k weergaven
    • Sat4all vriend

De hobbels van HD-tv

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 887 weergaven
  3. VGA + DVI

• 7 reacties
    • 2,3k weergaven
  4. PDC via sat-signaal

• 12 reacties
    • 4,2k weergaven
  5. DVB-S & DVB-T & HD

• 4 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  6. Blu-ray wint wederom van HD-DVD 1 2 3 4 11

• 154 reacties
    • 100k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 13 reacties
    • 9,9k weergaven

• Ik heb op de Vu+ receiver uPnP server geïnstalleerd en kan dus met elk apparaat die dit protocol kent de hele zenderlijst doorzappen en afspelen. Andersom kan ook een client installeren die de streams opvangt van je server (android of pC of NAS)
    • Wat ik gisteravond zag, was dat wanneer er geen verbinding is, de app het icoontje niet toont.   Het betekent volgens mij, dat jouw Canaldigitaal app de Chromecast niet herkent. de reden daarvoor kan zijn dat er ergens geen machtiging is vrijgegeven in jouw app of dat de versie van je app niet actueel is.   De actuele versie voor de Canal+ app is 12.9 voor Android toestellen.
    • Ik kan nu op mijn telefoontje npostart streamen naar de tv. Ik heb op dezelfde telefoontje de canal+ app geinstalleerd. Dan zitten de apparaten toch in dezelfde wifi? Of moet ik nog iets extra doen in die canal+ app om die koppeling tot stand te brengen?
    • Nu heb ik alleen even gekeken naar "de veranderingen voor jou" de korte versie. Ook een leuke insteek, dan hoef je rest al niet meer door te spitten, of heb je der al geen zin meer in. Maar ik was wel begonnen de 3 pdf's te lezen, samenvatting volgt.
    • Er zullen wel meer dingen zijn veranderd inderdaad, alleen jij pikt dat er uit. Kom dan gelijk met de belangrijke punten. Maar dan moest je het helemaal doorlezen en 2 uur van je tijd verknallen om te vergelijken tussen oud en nieuw, ik snap het. Daar liep ik dus ook tegen aan. 
  • Nieuwe aanmaken...