Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.268 onderwerpen in dit forum

1. SD stop? alleen HD? 1 2

• 20 reacties
    • 5,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Pakket van Canal Digitaal niet ontvangen 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 54 reacties
    • 16,6k weergaven
    • 52 reacties
    • 17,6k weergaven
  2. Quad LNB i.c.m. 80cm Schotel

• 6 reacties
    • 3,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Nieuwe eigen ontvanger bij CDS 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 48 reacties
    • 20,5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 10,4k weergaven
    • 18 reacties
    • 14,4k weergaven
  3. Geen MHW EPG

• 10 reacties
    • 9,2k weergaven
  4. CD & EPG

• 2 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 204 reacties
    • 72,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Surround geluid NED 1HD verkeerd? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 33 reacties
    • 7,2k weergaven
    • 70 reacties
    • 26,3k weergaven
  5. Vervangen LNB in DUO LNB

• 0 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 29 reacties
    • 16,4k weergaven
  6. Leuke zenders voor vrouwen foetsie

• 11 reacties
    • 4,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Korte vraag over incasso CD 1 2

• Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 6,1k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,9k weergaven
  7. CanalDigitaal - HOT or NOT?? 1 2 3 4

• 49 reacties
    • 18,2k weergaven

• Kaarten zitten in de,elfde reader (Argolis Triple reader)
    • Viaplee gaat de prijzen verlagen.  zojuit gelezen op GP Blog:   In het aankomende weekend zal de Premier League, weer van start gaan. Om die reden heeft Viaplay besloten om de kosten van een jaarabonnement tijdelijk goedkoper te maken. Mensen die nu voor een basisabonnement op jaarbasis kiezen, betalen vanaf nu 13,79 euro per maand. Dit is 3,20 euro goedkoper dan het abonnement voor de aanbieding, wat dus neerkomt op een besparing van 38,40 euro per jaar. Wel blijven mensen met het basisabonnement advertenties zien.
    • https://www.telegraaf.nl/buitenland/gevangene-29-die-300-kilo-weegt-veroorzaakt-commotie-in-oostenrijk-kost-de-staat-55.000-euro-per-maand/83582415.html
    • Na wat gedoe, alweer een tijdje terug,  heb ik mijn kaartje aan de gang gekregen in mijn Vu+ ultimo HD met OpenPli. Je moet het maar even weten allemaal, maar goed, dat werkt. Dan is het nu tijd voor het volgende luxeprobleem, cardsharing op een andere ontvanger hier in huis. Al verbonden via het interne netwerk, elkaars schijven zijn zichtbaar. Dus zocht ik op dit forum met "cardsharing", dat gaf wel treffers maar nog niet echt wat ik zoek. Is dat heel ingewikkeld om te doen ? Kan er iemand een aanwijzing geven ajb. Heel graag, bvd.
    • Het is elders mogelijk onzin,  maar dan krijg je hier een meiske  van 18 die iets van 7 euro bruto per uur krijgt en met  50 kilo sjouwt bij het afleveren en de helft van haar uurloon kwijt is met de bezorging.  Die kreeg 10 euro en nog een paar anderen en sindsdien iedere nette bezorger 5 euro. Ik kan het me gelukkig probleemloos permitteren. Lang geleden was voor mij een dergelijk bedrag een dag overleven.
  • Nieuwe aanmaken...