Ga naar inhoud


Gigablue

Vragen over gigablue receivers


244 topics in dit forum

    • 9 reacties
    • 11.6k weergaven
    • 5 reacties
    • 17.7k weergaven
  1. WLAN probleem

    • 3 reacties
    • 17k weergaven
    • 8 reacties
    • 17.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 7.2k weergaven
    • 225 reacties
    • 139k weergaven
    • 0 reacties
    • 6.6k weergaven
    • 8 reacties
    • 39.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 5.2k weergaven
    • 18 reacties
    • 22.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 28k weergaven
    • 22 reacties
    • 33.1k weergaven
    • 23 reacties
    • 22.9k weergaven
    • Sat4all vriend

    Stroomverbruik GB quad plus

      • Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 8.6k weergaven
    • 20 reacties
    • 21.8k weergaven
    • 18 reacties
    • 25.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 11k weergaven
    • 1 reactie
    • 3.7k weergaven
    • 13 reacties
    • 16k weergaven
    • 3 reacties
    • 10.5k weergaven


  • Berichten

    • De zenderlijst kan zowel via de Astra 19,2 als via de Astra 23,5 ingeladen worden. Je ontvanger moet al wel heel oud zijn wil die automatisch via de Astra 19,2 inladen. Bijna altijd wordt hij via de Astra 23,5 ingeladen.
    • In de handleiding staat op blz. 9: "Bij de eerste ingebruikname staat het systeem voorgeselecteerd op de Astra 1 satelliet (tevens Astra 3 bij de R6 Duo)" https://vinkenasten.nl/media/wysiwyg/pdf-handleidingen/Bovag/afbeeldingen/travelvision_gebruiksaanwijzing_R6-NL-1.1.pdf   https://travel-vision.com/Home/firmware-r6/  (versie juni 2020). Niet erg up-to-date dus. Dus volgens mij is er geen verschil tussen de firmware met een single-lnb en een duo-lnb.
    • Hoi vrienden, heb een occasie automatische schotel merk Travel Vision type R6 van iemand gekocht. De brave man had een upgrade gedaan van een single LNB naar een duo LNB. Ik wil nu toch liever weer terug naar die single LNB, maar vind op de site van Travel Vision maar 1 firmware, terwijl ik zou denken dat de firmware voor een single LNB en deze voor een duo LNB toch verschillend zouden zijn....??? Zou de firmware automatisch detecteren welke LNB ik erop monteer ??? Wat is jullie gedacht hierover ?   Johnny. 
    • Bovenstaande boeket zender heb ik werkend gekregen door de serviceapp naar "exteplayer3" gezet, echter... video blijft hangen op 480*270 en audio heeft nare hikjes en mute seconden. Heeft iemand advies of een oplossing om deze stream met een betere video en audio kwaliteit af te spelen?  
    • Onder welke steen komt die satellietboer vandaan. We schrijven hier al jaren dat bij een duo lnb de kop van de Astra 23,3 in de houder moet zitten en de schotel afregelen op astra 23,5, dit om maximaal signaal te ontvangen van de Astra 23.5. Dat kan je doen met je tuner of satfinder (BELANGRIJK: mits deze disecq 1.0 ondersteunt.) want de astra 23.5 kop zit op poort B Want anders ga je uitrichten met de astra 19.2 lnb, dus informeer je eerst hier even, voor je aan de slag gaat.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...