Ga naar inhoud


binnenkort nieuw de Gigablue IP box.


hotzenklotser

Aanbevolen berichten

Binnenkort in de handel de Gigablue ip box aansluiten op je netwerk en je kunt overal in huis tv kijken.... :)  :)

 

Van een Gigablue ontvanger beneden in de kamer bijvoorbeeld Michel, je kunt met 1 ontvanger en wat ip boxen je hele huis van tv voorzien .

Mijn bron mag ik niet vermelden dat levert mij een ban op dus kijk er zelf maar... :(  :)

aangepast door hotzenklotser
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Handig, feitelijk gewoon een 800UE, maar dan zonder tuner en met een partner-box achtige plugin. Ben benieuwd naar de prijs.

 

Mogelijk wil ik er wel 3 ;)

 

Overigens bannen wij niet zo snel als dat jij denkt. Er moet al sprake zijn van opzet of een herhaaldelijke overtreding van onze regels. :P

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Een beetje afhankelijk van wat er op/aan/bij zit vind ik dat nog een smak geld.

 

Je koopt voor dat bedrag al bijna een volwaardige enigma2 receiver die wel Pli kan draaien.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De specificaties zien er goed uit. Als ze er nu ook nog een fatsoenlijke afstandsbediening bij doen en de software goed draait ben ik om.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn hier heb ik gehoord . :)

 

Je moet ook niet alles geloven dat een heel klein clubje op een zeer ondermatig bezocht forum zegt. Ze zijn immers door mij of mijn collega's niet voor niets buiten geknikkerd. Daar moet je wel heel wat voor doen. :grin:

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik hoor steeds moet PLI draaien ,,,openrsi is pli en een mengeling van andere firmware bij elkaar (build server doet dat) en als je voor algemeen gebruik in huis een fijne afstandbediening wilt koop je de de luxe afstand bediening erbij. Is oplaadbaar en ligt fijn in de hand (als je vingers niet te grof zijn ). :)  :)

Ik ben overigens heel goedgelovig Michel, :)

aangepast door hotzenklotser
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik ken al die images want ze bouwen ook voor andere boxen. Voor een Jan de Hollander is Pli echter op diverse punten een stuk bruikbaarder.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken al die images want ze bouwen ook voor andere boxen. Voor een Jan de Hollander is Pli echter op diverse punten een stuk bruikbaarder.

 

Pli is niet voor alle boxen beschikbaar, dus wijken de meeste mensen wel uit naar andere "open" image bakkers.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...