Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14170 onderwerpen in dit forum

• 19 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.3k weergaven
  1. LNB VS MONOBLOCK

• 11 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 7.4k weergaven
  2. MLB baseball

• 12 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 864 weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 30 reacties
    • 4k weergaven
  3. Uitrichten schotel

• 2 reacties
    • 3.8k weergaven
    • 19 reacties
    • 4.4k weergaven
  4. FTA receiver patchen? 1 2 3

• 35 reacties
    • 12.5k weergaven
  5. G*(^a schotelset

• 3 reacties
    • 1k weergaven
  6. astra 1 in spanje

• 12 reacties
    • 2.6k weergaven
  7. Hispasat

• 10 reacties
    • 3.3k weergaven
  8. DVB

• 2 reacties
    • 410 weergaven
  9. Flexibele platte kabel

• 5 reacties
    • 1.3k weergaven
  10. Aanschaf nieuwe receiver

• 14 reacties
    • 1.1k weergaven
  11. advies aankoop ontvanger ??

• 1 reactie
    • 646 weergaven
  12. Topfield 5000 configuratie

• 7 reacties
    • 668 weergaven

• Dat is waar. Deze is echter nog steeds 1.3 anders zou hij ook niet werken op VTi. De Franssat CI+ is ook nog steeds 1.3 maar is omgeprogrammeerd via de laatste update naar TV only! Daarom werkt die niet meer op Open images...   Heb voor testdieleinden een Technisat S5 die geheel CI+ compatibel is...
    • Daar zit nu juist het belangrijkste punt, ook voor het uitkeren ben ik van niemand afhankelijk ook dat heb ik geheel in eigen hand en mocht de verhuur niet lukken dan kan er altijd nog verkocht worden.(krijg tenminste regelmatig de vraag of ik de panden niet wil verkopen)  Wellicht dat het rendement dan wat lager is maar ook dan is er nog steeds ruim voldoende geld en ben ik niet/minder afhankelijk van de grillen van de politiek.
    • UPDATE: https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/alles-over/satelliet-tv/zenderlijst-inladen/   Het zou kunnen dat de ontvanger niet automatisch de laatste zenderlijst voor fastscan heeft ingeladen. Vandaar wellicht het frequentieverschil, wellicht bij meer zenders.
    • Dat is ook volkomen logisch,  dat is verrekend in de uitkering. Je kunt ook nog de nabestaanden uitkering voor de partner schrappen, dan gaat de uitkering voor jezelf bij leven omhoog. Het verzekeren van twee levens kost meer dan het verzekeren één leven, laat staan nog meer, dat is volkomen logisch.    Het is ook erg onwaarschijnlijk dat jouw persoonlijke rendement hoger ligt dan de fondsen gemiddeld halen. Mede om deze reden. Stap jij eerder uit, dan hebben de anderen meer. Dat is statistisch heel simpel te verrekenen. Ik ken er overigens meer die dachten dat ze het zelf beter deden dan een pensioenfonds, tot er uitgekeerd moest worden.
    • heel blij met de 4K want de duo2 kon bepaalde films niet afspelen en de octagon wel dus maar een vu+ 4K gekocht.Wat moet een mens anders met zijn centen doen als je de ganse dag tv hebt openstaan en meestal op engelse kanalen of een filmpje kijken.
  • Nieuwe aanmaken...