Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.511 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

welke lnb is beter

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 2k weergaven
    • Sat4all vriend

AtlanticBird 7 en astra 19.2 kijken

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

Turksat 42E

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 3,7k weergaven
  1. Signaal sterkte en Kwaliteit

• 2 reacties
    • 2,3k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 1 reactie
    • 3,5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 38 reacties
    • 100,2k weergaven
    • Sat4all vriend

posities van 10 E tot en met 105 E

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 3,7k weergaven
  2. setting instelling

• 1 reactie
    • 973 weergaven
    • Sat4all vriend

Kan ik een dreambox 500 als sat meter gebruiken?

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 19 reacties
    • 7,2k weergaven
    • 6 reacties
    • 6,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 25,1k weergaven
    • 71 reacties
    • 100,6k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 22 reacties
    • 8,7k weergaven
    • 35 reacties
    • 14,8k weergaven

• bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb de zenderlijst even bekeken en inderdaad RTL en Nitro  is weg, vreemd dat ik ze gisteren nog beiden kon bekijken. Ik heb vorige week zelfs nog F1 in Monaco gekeken op RTL. Maar nu dus weg. Ik ga eens proberen met de favoriten lijst wat er mogelijk is. Ontvanger is een Octagon SF8008.
    • Jij kan dat, maar of je ontvanger dat kan?   Heb je een "open" ontvanger, kan je zelf zenderlijsten maken, heb je een ontvangeer geleverd door de provider bepalen zij hoe de zenderlijst eruit ziet.   Dat RTL verdwenen is heeft met de Formule 1 uitzending en de daarbij behorende rechten te maken.
    • t/m as zondag blijven ze ook op 7B, daarna enkel Hotbird.
    • Tot gisteren avond kon ik dus zonder problemen naar RTL Deutschland( F1 Qualifying Barcelona ) kijken EN naar RTL Nitro ( 24 Le Mans ). Deze morgen wil ik vervolg le Mans kijken en plotseling zijn die 2 zenders niet meer te vinden op de lijst van TV Vlaanderen. Vind ik zeer vervelend, en ik vraag mij af wat het nut daarvan is ! Op FTA zijn ze nog te bekijken en ook de Oostenrijk versies zijn nog daar, die zenden toch 90 % hetzelfde uit ? Enkel reklame en regonale zendingen zijn mischien wat anders. Kan ik een programma lijst zelf samenstellen met een mix van mijn geliefde TV Vlaanderen zenders in kombinatie met FTA zenders ?
    • Nog voor Docis 4 wil Ziggo alweer extra zenders er af hebben, dat is wat ik hier en daar lees, schijnt iets met de data snelheden te maken te hebben.   Zodra Docis 4 er doorheen gedrukt is, komt de vraag of er nog wel ruimte voor DVB-C is.
  • Nieuwe aanmaken...