Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.454 onderwerpen in dit forum

1. Satelliet verstoort tv signaal 1 2

• 21 reacties
    • 7,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 3,2k weergaven
    • Sat4all vriend

goede oplossing regen 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 51 reacties
    • 24,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,8k weergaven
  2. Wat is een DVB 2000R

• 10 reacties
    • 2,7k weergaven
  3. DISEQC switch met 2 uitgangen 1 2

• 18 reacties
    • 28,2k weergaven
  4. Minder ontvangst HDzenders

• 2 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 8 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 4k weergaven
    • 5 reacties
    • 7,6k weergaven
    • 8 reacties
    • 13,7k weergaven
    • Sat4all vriend

1 LNB genoeg voor Astra 23,5 graden en 28,2? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 34 reacties
    • 17,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 2k weergaven
    • 5 reacties
    • 14,9k weergaven
    • Sat4all vriend

Inverto Multiconnect compleet drama! 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 59 reacties
    • 49,1k weergaven
  5. 2 ontvangers 1 schotel

• 7 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
  6. Geen ontvangst op mijn Dreambox 500+

• 2 reacties
    • 758 weergaven

• Of koop een vijl en een dikke soldeerbout!
    • Soundbar-aansluitingen 1x HDMI uit, 1x Optisch digitaal (S/PDIF)
    • Ik mis wel de bijdragen van Drs. Ijzerbout op 3. Vooral de uitzending waarin hij uitleg gaf over de toepassing van de frequentie knijper! Dat was rond 1973, toen Hilversum 3 enkel op fm te beluisteren was.
    • hoi,   staat je schotel wel afgesteld op 39.0 Oost?   de foto`s tonen de zender TV8 (Televízia Osem) die uitzend op de 23.5 oost via de 12.110 H 3/4 29.900 DVB-S2/8PSK vandaar ook dat vermeld wordt M7 Group transponder en niet A1 Bulgaria   jouw radiozender  Skay Radio is Sky Radio die ook uitzend op de 23.5 oost via de 12.129 V 3/4 29.900 DVB-S2/8PSK  
    • Tja, de Avondspits had nog wel goede muziek en ook de avondprogramma's waren niet verkeerd.  Maar het was zeker geen vervanger voor Veronica - wat Caroline en Noordzee trouwens ook niet waren....  Radio Luxemburg in de avond kwam nog het dichtst in de buurt van wat hier te ontvangen was.   Later is Hilversum-3 en haar opvolgers vooral een herriezender geworden - wat niet persee lag aan de dj's maar ook aan het soort muziek dat geproduceerd werd.  Ik ben later voor onderweg overgestapt naar (toen) Radio-2 maar ook dat was het niet helemaal, daarna toen de multi cultuurzender radio-5 overstapte naar wat meer mijn stijl muziek ben ik daar gekomen en (samen met BNR voor de nieuwsbits onderweg) blijven hangen.  Denk aan de Arbeidsvitaminen, Theater van het Sentiment en Magical Mystery Tour.  Ja, voor een deel muzikaal behang maar er komen regelmatig van die pareltjes (oud en tegenwoordig ook nieuw) langs waarvan je weer vrolijk - of melancholisch - wordt.  Maar, voor vrijwel alle muziekzenders geldt: Er wordt teveel tussen en door de muziek heen gewauweld.    Helaas, H-3 is het bij mij nooit geweest en zal het ook nooit (meer) worden.  Dan maar spotify, mijnbuis of mijn eigen verzameling CD's of gouwe ouwe die Kazaa ooit aanleverde zoals Christan Anders, Godfried Bomans met , Neerlands Hoop, - wie kent ze nog....).  Ik weet, t toont mijn leeftijd.
  • Nieuwe aanmaken...