Ga naar inhoud

Mojo

Lid
  • Items

    9.109
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    142

6 Volgers

Over Mojo

  • Verjaardag 28-04-1966

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan
  • Locatie:
    Nijmegen/Sint-Kruis
  • Interesses
    Hmmmm. Wat zal dat zijn???

Recente bezoekers van dit profiel

49.115 profielweergaven
  1. Ik denk meer de druk op het elektriciteitsnet verhogen om zodoende de prijs op te drijven
  2. Ook nog een DeLorean in de buurt gespot?
  3. Komt door de klimaatverandering🥶
  4. Maakt niet uit of we het vertellen. Dat wordt toch al van bovenaf bekeken. Denk ook eens aan die camera's die overal staan voor onze (on)veiligheid.
  5. Ook heel erg logisch want dat zijn de gebieden die enorm veel stroom nodig hebben. Paar extra transport leidinkjes van tig miljard en als er dan iets gebeurt met zo'n centrale dan is dat gelukkig in achtergesteld gebied
  6. Nee 5 opties 5. Goed mikken als je op het kruisje wil klikken
  7. OpenATV, Satclub Tueringen Zebradem, IHAD,
  8. Deze pop-up komt regelmatig voorbij. Zojuist per ongeluk op geklikt en kon weer het hele riedeltje af. Zeer irritant. Kun jij daar iets aan doen Michel?
  9. Mojo

    Sky UK met OScam

    Hmmm. Ik heb OpenPLI van Satpong met OScam 11965 emu maar moet streamrelay gebruiken voor bijvoorbeeld Sky Nature.
  10. Ze moeten toch weer iets de schuld geven. Dat ze zelf in hun waterdichte regenpak overal monsters hebben genomen word natuurlijk niet vermeld. De gevolgen van PFAS en microplastics beginnen zich al te uiten in de samenleving gezien de toename van het aantal randdebielen die met hun geplastificeerde hersenen rondlopen
  11. Mojo

    Sky UK met OScam

    Dat zit al in OScam of zijn dat aparte OScam's?
  12. 😁😂
  13. Ik had dat ook al geconstateerd en gaf eigenlijk CD de schuld. Het beeld van ARD/ZDF is stukken beter. Moet zeggen dat na het horen van NL commentaar tijdens de wedstrijd van Argentinie ook het duitse commentaar beter is. Jezus wat een dom geschreeuw met goooooooaoooooaoaoaoaoool Messi. Wordt echt een rand debielen verzameling daar bij de NOS.
  14. In de lijst van Ber2020 staat ie wel.Ik heb betreffende bouquet erbij gevoegd. Die zou je met DCC in de map Enigma2 kunnen toevoegen. Niet vergeten ook het bouquet te vermelden in bouquets.tv bestanduserbouquet.ALLES 30.0 WGN_.7z
  15. Ligt er aan volgens mij dat er geen ONIT meegezonden wordt. Is in een ver verleden meer gebeurt met andere zenders.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...