Ook heel erg logisch want dat zijn de gebieden die enorm veel stroom nodig hebben.
Paar extra transport leidinkjes van tig miljard en als er dan iets gebeurt met zo'n centrale dan is dat gelukkig in achtergesteld gebied
Deze pop-up komt regelmatig voorbij.
Zojuist per ongeluk op geklikt en kon weer het hele riedeltje af. Zeer irritant. Kun jij daar iets aan doen Michel?
Ze moeten toch weer iets de schuld geven. Dat ze zelf in hun waterdichte regenpak overal monsters hebben genomen word natuurlijk niet vermeld. De gevolgen van PFAS en microplastics beginnen zich al te uiten in de samenleving gezien de toename van het aantal randdebielen die met hun geplastificeerde hersenen rondlopen
Ik had dat ook al geconstateerd en gaf eigenlijk CD de schuld. Het beeld van ARD/ZDF is stukken beter. Moet zeggen dat na het horen van NL commentaar tijdens de wedstrijd van Argentinie ook het duitse commentaar beter is.
Jezus wat een dom geschreeuw met goooooooaoooooaoaoaoaoool Messi. Wordt echt een rand debielen verzameling daar bij de NOS.
In de lijst van Ber2020 staat ie wel.Ik heb betreffende bouquet erbij gevoegd. Die zou je met DCC in de map Enigma2 kunnen toevoegen. Niet vergeten ook het bouquet te vermelden in bouquets.tv bestanduserbouquet.ALLES 30.0 WGN_.7z