Ga naar inhoud


meer mensen naar oktoberfesten te munchen?


hemertje

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Bigfoot

ein bier stossen von oben und eine frau von unten wink


aber weissbier stosst mann nur von unten smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

jaaaaaaa heel toevallig net mijn lederhosen even gepast, (toch weer een paar kilo aangekomen :)) maar het ging nog.

 

gisteren al een hacker oktoberfest bier bij mijn schoonvader in spe geproefd, was lekker.

 

ben al voor 4 avonden geboekt smile )3x hackerzelt en 1x weinzelt.

 

wordt weer leuk!!

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

19,20,24 en 28 september

 

en tussendoor en laaste weekend ook nog wel even. (20 minuutjes met het OV)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: druid
jaaaaaaa heel toevallig net mijn lederhosen even gepast, (toch weer een paar kilo aangekomen :)) maar het ging nog.

gisteren al een hacker oktoberfest bier bij mijn schoonvader in spe geproefd, was lekker.

ben al voor 4 avonden geboekt smile )3x hackerzelt en 1x weinzelt.

wordt weer leuk!!


Hacker hebben ze toch altijd een rockband 's avonds?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...