Ga naar inhoud


meer mensen naar oktoberfesten te munchen?


hemertje

Aanbevolen berichten


zehn meter geh'n, ja mai ist das schee...

 

heerlijk weekend gehad, goede sfeer in hacker tent. (zaterdag en zondag) en nog mooi weer ook!

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
De meeste komen wel in groepjes maar het leuke is dat je gewoon aan een grote tafel kan aanschuiven en proosten met je buren. Meestal ben je na 1 toast de beste vrienden! wink


Zo te lezen een lekkere ontspannen sfeer.
Nu weet ik zeker dat ik er ook eens ga aanschuiven. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ben net terug, was donderdag, vrijdag en zaterdag op de Wies'n .... en gisteren teruggereden (beetje brak van baustelle, stau, etc)

 

Het was iig wederom een geweldig feest! Op donderdag zijn we begonnen in de Schottenhamel tent, daar aangeschoven bij een kennis van me uit Oostenrijk, en vervolgens naar de Hippodrome gegaan. Daarna voelden we ons opeens erg lam (hoe kan dat nou?) en hebben we een dutje gedaan op de welbekende heuvel.

 

Na een uurtje werden we weer wakker en gelukkig zat al ons geld nog in de zak, en besloten we ergens anders heen te gaan, Kunstpark Ost (Kultfabrik) , daar zijn we tot een uur of 1 gebleven.

 

Volgende dag (vrijdag) eigenlijk de hele dag in de HB tent gezeten, veel dansen op de bankjes en we hadden echt enorm indrukwekkend vrouwelijk gezelschap aan tafel.

 

Op zaterdags ga ik normaal nooit naar de Wies'n vanwege de enorme drukte dus hebben we de middag doorgebracht in het beroemde Hofbrauhaus (am Platzl) . Daar drie Maß gedronken en toen kregen we wel zien om toch even op de Wies'n te kijken of we misschien toch een tent in zouden kunnen, het was een uur of vijf in de middag.

 

Het was een enorme drukte, alle tenten dicht en hordes dringende massa's (vooral Italianen) voor de (gesloten) deuren. Toch maar even voor de hoofdingang van de HB tent gaan staan om te kijken of er nog beweging in zou gaan komen, maar dat bleek niet echt het geval. Toen hadden we een mazzeltje, een Nederlander kwam naar me toe met de vraag of ik twee polsbandjes voor gereserveerde toegang wilde kopen, nou dat wilden we wel natuurlijk, we hebben hem 25 euro in totaal betaald. En dat was zeker de moeite waard, want de sfeer binnen was uitzinnig. Daar tot half elf gefeest en daarna nog even een Doner gegegeten, en met de trein terug naar ons logeeradres.

 

Kortom, ik kan niet wachten tot volgend jaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

italiener wochenende is altijd poepiedruk.

 

gisteravond was het zowel in hacker als in knoedel eigenlijk rustig. Misschien komt het door de terreur dreigementen.

 

vrijdag en zondag nog ff heen en dan weer tot volgend jaar smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
Ik hou wel van die drukte, als niet iedereen op de banken danst is er niet genoeg sfeer vind ik. HB tent is daarom wel een aanrader.

Mijn maat moet de foto's nog uploaden, dan volgt er zeker een selectie.

Hier alvast een voorproefje....

http://www.abendzeitung.de/bilder/12547


Dat ziet er goed uit hoor! blush

Maar wat ik mij afvraag: ben je tijdens zo'n dag niet helemaal laveloos gezien de grootte van de bierpullen?

En dat is dan toch niet lekker meer? confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook wij (groepje van 10 vrienden) hebben dat in 2007 gedaan. Van 11.30 uur tot 02.00. 1 dag wil nog, 2 dagen ook maar de 3e dag terug naar huis in de auto... sick

 

Regelmatig zie je langs de kant van de snelweg mensen voorover gebukt staan :D

 

Echt een geweldig feest, een voorstelling kan je je er eigenlijk niet van maken. Het heeft mijn verwachtingen en voorstellingsvermogen overtroffen. GEWELDIG.

 

Oh ja....het Hoffbrauhaus....ook geweldig. Wij met ons tienen gekleed in lederhosen lieten 300 man, voor de deur wachtend, in verbazing achter...we werden als VIPS onthaald en mochten via een zij ingang zo door lopen cool Zoiets hadden ze nog nooit meegemaakt...kaaskoppen in lederhosen...LOL

 

 

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerlijk gezegd vond ik er destijds geen ruk aan

om 9:00 zit je al in een overvolle tent

en om 13:00 komt het orkest met de jaren 40 marsen pas binnen

 

ik vrees dat we in de verkeerde tent op de verkeerde dag zaten?

 

een weekendje kost je dan ook al gauw 250-300 euro, blijft toch veel geld...

 

 

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...