Ga naar inhoud


meer mensen naar oktoberfesten te munchen?


hemertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hemertje
eerlijk gezegd vond ik er destijds geen ruk aan
om 9:00 zit je al in een overvolle tent
en om 13:00 komt het orkest met de jaren 40 marsen pas binnen

ik vrees dat we in de verkeerde tent op de verkeerde dag zaten?

een weekendje kost je dan ook al gauw 250-300 euro, blijft toch veel geld...



nee dit hoor ik van meer mensen. De muziek wordt pas 'aktueel' vanaf 17:00. Daarvoor is er blaasmuziek. Je vol laten lopen vanaf 12:00 en dan om 16:30 naar huis al denkend wat een baggerfeest is fout, je moet ff langer blijven. smile

En de goede tent uitkiezen, er zijn er bij die veel business mensen / zaken lunches hebben (Kaefer, Wijntent, Hippodrome), daar kan de sfeer nog wel eens minder zijn omdat de baas naast je zit smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


smile was er vrijdag, gisteren en vanavond nog ff heen, vaten legen smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
  • Moderator

Ik ben voor mijn werk rond die tijd 2 weken in München.

Eens kijken, of ik tijd heb om er even langs te gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn werk is zijdelings gerelateerd aan het Oktoberfest.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...