Ga naar inhoud


meer mensen naar oktoberfesten te munchen?


hemertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Bigfoot
Origineel bericht van: Tonskidutch
tis net augustus man?

zit die alweer te denken over liters scheppen...


Daar denk ik altijd aan! smile


Dag en nacht laugh

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites


opening zaterdag, 1ste woensdag, 2de maandag, laatste donderdag en vrijdag.

 

en dat is wat vast staat, misschien af en toe nog een avondje langs smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

gisterenavond in hackerzelt, was weer gezellig. Nog meer mensen al geweest / hebben plannen?

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen dat ik vorige week op de Duitse TV heb gezien dat een Mass dit jaar ongeveer € 10,00 gaat kosten en dat vorig jaar in totaal zo’n 7.100.000 miljoen liter bier werd getapt, waarvan 150.000 liter non-alcoholisch was. Daarnaast werd er onder andere nog 130.000 liter wijn, ruim 1.000.000 liter frisdrank en ruim 500.000 porties kip verkocht. Leuke omzet waar menige kroeg in Nederland heel jaloers op is, toch?

 

dus een dikke proost of eins zwei.....groetjes uit zuid-limbabwe

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

9,20 voor de maß, in vier jaar van 8,60 via 8,80 naar 9,20. Grootste verliezer is het bedieningspersoneel. Na Maß 2 of 3 begint iedereen af teronden op 10 euro. Zij krijgen dus minder fooi...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hier in Spanje wordt het ook dik gevierd met enorme feesten, mijn ex colegas zullen er ongetwijfeld bij zijn, enkel als ik gaat zit ik altijd met mijn auto en kan ik niet doen wat we moeten doen en dat is bier zuipen. Het is net even te ver weg voor een taxi(veels te duur) en laat gaat er geen trein terug. Ik drink mezelf thuis maar gek met Duits bier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...