Ga naar inhoud


meer mensen naar oktoberfesten te munchen?


hemertje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Volgens mij maak je met die laatste 2 een goede kans op een draai om je oren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jeetje Sverige...leef jij eigenlijk wel? Je vind alles te duur,Betaal TV is te duur..alles is te duur. Gaat ijverig alles in het buitenland halen want daar is het goedkoper. Ik zou zo niet kunnen leven. Ik ga vanavond lekker een biertje drinken voor AED 30,00. Dat is een halve liter voor € 6,00. En het kan me geen lor schelen want ik vind het lekker. Als ik op een gegeven moment in het graf lig..dan staat hopelijk op mijn grafsteen dat ik van het leven genoten heb. :D

Ach, als genieten gelijk staat aan geld over de balk gooien, heb je gelijk...

Ik heb altijd geleerd dat je eerst moet sparen voordat je iets kan gaan uitgeven... en ik hoop ooit mijn doel te bereiken, en lekker te genieten op een rustige, stille, koele plek op deze aardbol...  maar ja, daarvoor heb je geld nodig... en als ik het nu gewoon uitgeef, ben ik het "kwijt"... aan dingen als pay tv hoeven voor mij niet... ik vind de duitse tv prima, mijn enige tv zonde is nog steeds een abo op het Zweedse pakket...  verder probeer ik het zo zuinig mogelijk te doen, om op die manier sneller mijn doel te bereiken... 

Ik ben me bewust dat ik het risiko loop eerder dood te gaan dan dan ik mijn doel bereikt heb...  maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd... en ik heb er tot nu toe helemaal geen spijt van. Ik voel me er prima bij!

Bovendien erger ik me er aan om "te veel" uit te moeten geven... daarom gaat de auto ook over de grens naar de garage... Maar, IJzerbout, jij woont ook deels in Duitsland... en weet dus waarschijnlijk wel dat dingen in D gewoon voordeliger zijn dan in NL.

Als ik ergens heen ga, neem ik altijd een heleboel dingen mee, die daar goedkoper zijn... als ik straks in December weer in het Beierse Woud ben, ga ik uiteraard de grens met CZ over... omdat het daar goedkoper is als in D :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar de prijs is natuurlijk wel verhoogd de laatste jaren. Ik lees net aan het begin van dit topic een bericht uit 2005, waar gezegd wordt dat een maß 7,40 is. Maw, 2.30 tot 2.40 euro in 8 jaar erboven op. Ik drink er geen krug minder om, maar erbij stil staan wil je ook niet...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja het is toch eigenlijk geen drinken uit zo'n emmer met handvat van 1 liter.

En als je niet flink doorzuipt, is dat bier binnen de korste keren lauw of warm.

En dan is het niet meer om te zuipen.

Ik vind dat een biertje lekker op themperatuur moet zijn.

Dan betaal ik wel iets meer, en drink uit kleinere glazen.

Moet die ober maar wat meer keren lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Eerste biertjes Oktoberfest getapt.


In de Beierse stad München is vandaag om 12 uur het Oktoberfest begonnen. Het is de 180e editie van het grootste bierfeest ter wereld. De organisatie verwacht tot wel 6 miljoen bezoekers, ook uit Nederland.
 

Burgemeester Christian Ude sloeg het eerste vat open met de traditionele openingskreet „Ozapft is!” (Het vat is open). Al voor de opening had een grote mensenmassa zich verzameld waardoor sommige biertenten moesten sluiten en honderden mensen in rijen stonden te wachten.

 

Wie van de leden zijn er ook bij?

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En na afloop hebben we alleen nog maar de foto's.

Dus bigfoot, denk a.u.b. aan de thuisblijvers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...