Ga naar inhoud


CDS en HDTV, wat is er nu waar en niet waar?


Apple740

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: MagicOnline
SCIFI heeft ook een heel hoog HDTV aanbod in haar series.
Daarmee zouden ze ook eens om de tafel gaan zitten.
Denk dat doe doelgroep voor NL en Vlaanderen groot genoeg is.


De doelgroep is in Vlaanderen mss wel groot genoeg, maar TVV kan nooit opboksen tegen de kabel. In Vlaanderen is het nl qua aanbod nog slechter gesteld als in Nederland. Films in HD op satelliet kan je in Vlaanderen vergeten, de Vlaamse tegenhanger van Film1 is nl eigendom van Telenet, de grootste kabelboer. VTM HD zit denk ik exclusief bij In.Di aangezien Telenet het op dit moment niet aanbied.
Wat blijft er dan nog over: Discovery & Nat Geo HD en Bravia en Exqui , ik denk niet dat daar veel mensen op zitten te wachten, laat staan stukken van mensen voor willen betalen ...

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

  • Reacties 335
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Satwatcher
De woordvoerder van CanalDigitaal heeft inmiddels tegenover een niet nader te noemen blad, en mij persoonlijk, laten weten dat rond de HD Dagen, die van 4 tot en met 6 maart in het instituut voor Beeld en Geluid zal worden gehouden, men meer laat weten over aanbod, prijs en hardware


Het is zover, ben benieuwd wat we eerdaags te horen krijgen. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Discovery HD en Nat Geo HD om mee te beginnen dus. En later Brava HD en meer.

 

Ik zou graag een abonnement willen afsluiten. Ik heb nu Enterainment pakket, maar ik vind €33,94 (entertainment + 10euro voor de HD zenders) te veel om aan TV-abonnementen uit te geven. Eigenlijk zou ik wel van entertainment naar familie pakket willen gaan en dan de HD zenders erbij nemen. Zou dit mogen van CDS? Want ik zit nog niet aan het einde van mijn abonnementsperiode, maar ik zou wel evenveel blijven betalen (familie+HD is net zo duur als entertainment). Dus "downgraden" kun je het niet echt noemen.

 

Iemand enig idee of CDS dit goed vind? (misschien al ervaring met iets soortgelijks met themapakket?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja HDTV is duur(!)

Maar via de kabel krijg je sport1HD en Film1HD er gratis bij als je daar een abbo op hebt...

 

Hoe zit het daar met Discovery/NGC HD... Bij UPC zitten ze in een paketje, maar bij Ziggo(al)??

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MacGuinness
In de digitale nieuwsbrief van CD, die ik net ontvangen heb, wordt nog niets besproken over HD ontvanbgst.


Het staat inmiddels wel op hun website.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ze kunnen hun nieuwsbrief vandaag niet aanpassen omdat die al dagen op voorhand gemaakt is,

en dan zouden ze geen groot nieuws hebben in april voor mensen die niet op forums komen wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dit iniatief van Canaal Digitaal.

 

Wel raar vind ik dat ze verwijzen naar andere HDTV zenders als

BBC-HD en Luxe TV.

Nu kan ik die toevallig via de Astra 2 ontvangen, maar de overgrote meerderheid van de Canaal Digitaal abonnee's kan alleen maar Astra 1 en hooguit Astra 3 ontvangen.

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vrees, dat ze het niet zullen aanbieden in Irdeto.

Ik zal op zoek moeten naar een mogelijkheid, om mijn irdeto om te zetten naar seca.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt zo wie zo een nieuwe ontvanger nodig om HDTV te kunnen krijgen... Als je de ontvanger hebt en je hebt minstens een SetTop pakket dan ruilt CDS je Irdeto kaartje gratis om.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die ontvanger heb ik al 2 jaar, een Humax HDCI-2000, echter met irdeto kaart.

 

Ik heb op de site van Canaaldigitaal zitten lezen, en die kaart omruil is daar pas gratis vanaf het basispakket.

Ik heb het settop pakket, dus ik zal moeten afwachten of die omruil ook gaat beschikbaar komt met het Hd pakket.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en daarbij BBC-HD is al FTA? smile

 

Luxe TV weet ik zo niet.. maar ik heb er ook nooit naar gekeken eigenlijks

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...