Ga naar inhoud


nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal.


michel130

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Satwatcher
Even bij inscannen goede instellingen handmatig plaatsen en dan worden de zenders ingeladen.

11.778 GHz - 27500 - 9/10 - DVB-S2/QPSK en Pilot on.

Dan moet het wel werken.


Wat is dat 'Pilot on"? Zonder dit aan te zetten krijg ik ze ook ingeladen (TF 7710HDPVR).

Groet,

Toho_NL.

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Drs. IJzerbout

 

Dus de Irdeto broeders kunnen het vergeten.

 

Met de groeten van Anaal Rektaal..de provider die zelf met Irdeto is begonnen en nu hun klanten in de steek laat, tenzij je weer eens flink in je buidel tast. mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat het op dit moment alleen in seca beschikbaar komt was al bekend. Ik zal ook "om" moeten.

Ik had natuurlijk indertijd de irdeto-1 kaart kunnen omwisselen voor een seca i.p.v. een irdeto 2 kaart, maar had daar toen geen zin in. Canaaldigitaal heeft indertijd duidelijk aangegeven de bestaande situatie te blijven ondersteunen, maar nieuwe diensten alleen in seca beschikbaar te stellen.

 

Irdeto bestond al, toen Canaal Digitaal de zaak overnam van multichoise?! Je weet als geen ander dat Fransen altijd een eigen systeem zullen laten prevaleren t.o.v. de rest van de wereld. Daarom is ons hier in Nederland seca door de strot geduwd.

 

Vanaf het basispakket is het mogelijk om je kaart kostenloos om te ruilen, ik denk dat ze dat ook zullen gaan doen wanneer je een hdtv pakket gaat afnemen. Dan blijft er alleen nog de kosten voor eventueel een CI-module over.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Dus de Irdeto broeders kunnen het vergeten.

Met de groeten van ***** *******..de provider die zelf met Irdeto is begonnen en nu hun klanten in de steek laat, tenzij je weer eens flink in je buidel tast. mad



@Drs. Ijzerbout,

Ik ervaar ***** ******* als schuttingtaal/scheldwoorden
die mijns inziens niet thuishoren op dit board.

Als ik goed geïnformeerd ben is CanalDigitaal trouwens
niet begonnen met Irdeto maar heeft het dat overgenomen
van de maatschappij die vóór CanalDigitaal de uitzendingen
van de Nederlandse publieke/commerciële omroepen
via satelliet verzorgde.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kom regelmatig in Zuid-Afrika, waar Multichoice nog de provider is. Daar kun je alleen de huurontvanger van Multichoice gebruiken, waarbij de Irdeto kaart "getrouwd" is met de ontvanger. Wij hebben in ieder geval hier meer keus.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

@sattaz, mijn uitdrukkingswijze reflekteerd mijn mening over die toko.

Of ze ermee begonnen zijn of niet, het feit dat ze het overgenomen hebben rechtvaardigd niet dat ze hun "oude" klantenkring in de steek moeten laten. Die kunnen er niets aan doen.

Fair zou zijn, dat ze gewoon iedereen die dat wil hun Irdeto kaart voor een Seca kaart om ruilen. Gratis...wel te verstaan.

Dan ben ik zelfs bereid om dat/die paketten op 23,5° oost te abonneren met mij EIGEN goedgekeurde ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan je Irdeto kaart toch zonder kosten omruilen voor een Seca kaart. (abonnement vanaf het basispakket).

 

En daarnaast als we hier alle dingen gaan benoemen zoals we het zelf ervaren dat zou het hek van de dam zijn. Dus ik kan me wel vinden in de opmerking van Sattaz.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit staat er te lezen op de site van CanaalDigitaal

 

Kaartwissel

Indien u in het bezit bent van een oudere IRDETO-smartcard met minimaal het Basis-pakket, dan kunt u deze kostenloos omruilen voor een SECA 2-smartcard. Neem hiervoor contact op met de CanalDigitaal Klantenservice via Mijn CanalDigitaal.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ja klopt, ik heb het ook gezien.

 

Het Basis-pakket bevat een uitgelezen selectie van topzenders met o.a. National Geographic Channel, Discovery Channel, Animal Planet en RTL 8. Nickelodeon biedt vermaak voor kinderen. Sporters kunnen 24 uur per dag kijken naar Eurosport, dat van overal ter wereld de beste sportwedstrijden uitzendt. Muziekfans swingen met de muziekzenders van MTV, TMF en VH1.

 

Het basis pakket dus. Dat wil ik niet.

 

RTL 8: ethervervuiling

Nickelodeon: Mijn kinderen zijn daar te oud voor.

EuroSport: Ik kijk naar de Duitse versie....GRATIS

MTV: MTV Duitsland en Oostenrijk is....GRATIS

TFM: Herriezooi

 

Blijft over: VH1, Animal Planet, Discovery en Nat. Geogr. Channel. Voor die paar kanalen is het mij niet waard. Nee, het Basis Pakket boeit me echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar je opmerking had betrekking op de nieuwe HD kanalen, dat de irdeto kaarthouders dat kunnen vergeten. Ik ga ervan uit, dat vanaf minimaal basispakket omruilen betekent, dat je ook voor het hd pakket gratis kunt omschakelen van irdeto naar seca kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Het gaat mij eigenlijk om de Thema Kanalen.

Dat is iets nieuws voor mij. Ik had die nog nooit gezien. Afgelopen paar dagen waren die tijdelijk open en vond dat best wel interessant. En daar heb ik wel geld voor over.

Maar niet als ik daarvoor verplicht met dat SECA basispakket opgezout wordt.

 

Wat het HD pakket betreft, ik wil eerst wel eens zien welke programma´s dat worden en hoe de kwaliteit is.

Dus een week of 2 de boel als "lekkermakertje" open zetten zou ik ze aanbevelen.

CDS staat nou niet echt bekend om de beeld-kwaliteit. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...