Ga naar inhoud


nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal.


michel130

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Bij dat hd pakket zou je nu het thema pakket erbij krijgen.

Je zou dan van settop (4,99/maand) naar hd/thema gaan voor ik meen 9,95/maand

 

Ik heb op dit moment settop en voel wel wat voor die aanbieding.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maar ja er komt meer bij kijken als een kaartwissel naar Seca je hebt nu een Topfield HD ontvanger dan heb je ook weer een geschikte ci module nodig.

Omdat ook CDS voor de HD kanalen geld vraagt moet je inderdaad afwegen of het het waard is waarschijnlijk kun je Discovery dan in HD zien. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo is het, het kost altijd geld.

maar je kunt dan wel, wanneer je dat wilt, kijken naar die programma's.

Als je niets betaalt kun je altijd nog Ned.123 zien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Bij dat hd pakket zou je nu het thema pakket erbij krijgen.
Je zou dan van settop (4,99/maand) naar hd/thema gaan voor ik meen 9,95/maand

Ik heb op dit moment settop en voel wel wat voor die aanbieding.

Bij die 9,95 moet je dan settop nog optellen lijkt me hoor.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben bang dat je gelijk hebt, dus 9,95+4,99 = euro 14,95/maand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jongkind

quote=Satwatcher]Even bij inscannen goede instellingen handmatig plaatsen en dan worden de zenders ingeladen.

 

11.778 GHz - 27500 - 9/10 - DVB-S2/QPSK en Pilot on.

 

Dan moet het wel werken.

 

Ik heb een Homecast S5001 CI maar de zenders zijn er, maar MET Pilot uit. Nog steeds zwart beeld. We wachten met spanning op het resultaat!!![

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betekent dat 'Pilot on'? Ik heb ze met mijn Topfield 7710HDPVR ook ingescand met Pilot uit. Iemand die kan uitleggen wat die pilotfunctie inhoudt?

 

Groeten,

 

Toho_NL.

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jongkind

Ik heb geen idee, maar als ik Pilot aan inschakel zegt de receiver dat hij geen updates kan uitvoeren. Misschien is het bij andere receivers anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Pilot functie bij DVB-S2

 

Door de grotere hoeveelheid informatie in een blok Data(tot 64800 bits in een FECFRAME) t.o.v. DVB-S kan de dekoder sneller uit synchronisatie vallen en de data niet goed uitlezen.

In andere woorden, doordat het langer duurt voordat de ontvanger weer een nieuwe header van een frame ziet, kan de decoder uit lock vallen.

Door het meezenden van Pilot-bits, blokjes van 36 tekens na elke 16 slots, is de decoder beter in staat gesynchroniseerd te blijven.

De "zender" moet dus dit hulpsiganaal aanzetten, en aan de ontvangerkant moet de Pilot detectie functie geactiveerd worden.

Daardoor is de ontvanger, bij bijvoorbeeld een slechte s/n beter in staat z'n interne clock vergrendeld te houden op het te decoderen signaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is vanaf morgen beeld op Brava TV, de rest volgt eind april, volgens een nieuwsbrief van Astra.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwsbrief van Astra zelf.

 

Citaat:
CanalDigitaal is inmiddels van start gegaan met HD-testuitzendingen op ASTRA 23.5 (ASTRA 1E, transponder 204). Naar verwachting zal vrijdag 4 april BravaHD als eerste kanaal van start gaan, later deze maand gevolgd door Discovery HD en National Geographic HD.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
Is wel een puik beeldje hoor. Ben positief verrast door CanalDigital met HDTV.



Grapje zeker?

Bij mij trouwens ook hoor. Ik heb een LCD waarvan men zegt dat in vergelijking met plasma zwart niet echt zwart is. Nou, ik heb echt zwart. Over mijn hele scherm. Op alle 5 kanalen. laugh

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen grapje.

 

Heb de hele middag zitten genieten van Brava HDTV. En ik hou nog niet eens van klassieke muziek en operette.

 

Voor mensen die EXQI al een goede zender vinden is dit echt het neusje van de zalm.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...