Ga naar inhoud


nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal.


michel130

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Origineel bericht van: Satwatcher
Nee geen grapje.

Heb de hele middag zitten genieten van Brava HDTV. En ik hou nog niet eens van klassieke muziek en operette.

Voor mensen die EXQI al een goede zender vinden is dit echt het neusje van de zalm.


Heb je misschien kabeltv?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Ik heb eens naar de programmagids gekeken van Brava TV, en er zitten zeker mooie programma's bij.

Jij bent zeker een van de happy few met een perskaartje of iets dergelijks, dat je het al kan ontvangen.

 

Ik heb dubbel pech, Als klant van het eerste uur heb ik nog een irdeto kaart en val dus buiten de boot voor het maandje proefkijken.

 

Canaldigitaal zegt in de nieuwsbrief bijvoorbeeld, dat alle abonnees een maandje AT-5 mogen kijken, maar vergeet dat dit niet voor hun oudste klanten geldt. Het etalage kanaal is alleen in MG gecodeerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
Woon in UPC gebied en volgens Jur Bron van Brava HDTV was op dat netwerk geen plek meer voor deze zender smile


Heeel informatief..... Maar ga je ook vertellen hoe jij dit kanaal al kunt zien.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Origineel bericht van: Satwatcher
Woon in UPC gebied en volgens Jur Bron van Brava HDTV was op dat netwerk geen plek meer voor deze zender smile


Heeel informatief..... Maar ga je ook vertellen hoe jij dit kanaal al kunt zien.


Eén van je mede forum genoten heeft het antwoord al gegeven smile

Plaaggeest? Ja ik ben nog steeds helemaal gek op de dvdtjes van Bassie en Adriaan. Okee B2 smile

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
Woon in UPC gebied en volgens Jur Bron van Brava HDTV was op dat netwerk geen plek meer voor deze zender smile


Gelukkig dat UPC deze maand wél Voom-hd en Historychannel-hd toe gaat voegen. Vooral Voom-hd lijkt me een factor 300 interessanter dan Brava-hdtv. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: Satwatcher
Woon in UPC gebied en volgens Jur Bron van Brava HDTV was op dat netwerk geen plek meer voor deze zender smile


Gelukkig dat UPC deze maand wél Voom-hd en Historychannel-hd toe gaat voegen. Vooral Voom-hd lijkt me een factor 300 interessanter dan Brava-hdtv. smile



Deze maand Apple740?

Weet je dat zeker? Hun info was een tijdje geleden "2e kwartaal 2008". Daarna heb ik niets meer gehoord, maar dan kan het natuurlijk ook in mei of juni zijn.

Tja, dat Brava HDTV blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak/interesse. Ik zal er niet voor thuis blijven, maar vindt het wel een aanwinst.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork

Wat nou weer ongelofelijk jammer van CDS!!

Kunnen ze het nu niet voor één keer eens iets goed doen??

Lanceer OF alle HD kanalen meteen op de 7e, OF lanceer ze pas begin mei. Als ze er technisch klaar voor zijn. Niet dat half om half gedoe!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen om 09:00 was er op service 3 heel even te genieten van beeld in resolutie 1080i.

Er was een stukje ballet te zien, en links in beeld stond een logo (Christie).

Ik heb maar een paar minuten kunnen kijken, want toen ging het beeld weer op zwart.

Even later, nu dus, weer beeld.

Nu staat het logo onderaan in het midden en is er een soort popconcert te zien.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was weer even een stukje ballet, en nu is er weer popmuziek, een zanger die gehuldis in een franse vlag.

Het is een soort promo uitzending, want alles wordt weer herhaald, nu b.v. een reclamespot van een japans automerk in HD zonder geluid.

Inmiddels is bij service 4 de naam veranderd in Brava HDTV.

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen rond 8.30 uur zag ik het volgende:

 

Op Service 1 zat Discovery HD in 1080i. Zonder ondertiteling en geen Dolby 5.1 (wel bij UPC).

Op Service 2 zat Nat Geo HD in 720p. Met ondertiteling en ook geen Dolby 5.1 (wel bij UPC)

Op Service 3 zat een combinatie van verschillende filmpjes. Een soort "promo" kanaal leek het wel. Linksonder stond constant een logo met "Christie". Ook in 1080i. Erg mooi overigens.

Op Service 4 staat nu BravaHD en die zond ook in 1080i uit. Ook zonder Dolby 5.1 (volgens hun site zenden ze dat wel uit).

Service 5 was nog dood.

 

Ik denk dat 7 april die eerste 4 'Service' kanalen officieel gaan beginnen en hopelijk staat er dan ook een Dolby spoor bij.

 

Groeten, Alfons

 

Ik heb overigens hier een site gevonden met dat logo wat steeds linksonder stond bij Service 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...