Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Sorbos
Ik heb nooit last van trillingen of schokken gehad.


Ik met de Powercam Pro ook niet, maar wel schokkend beeld met de MediaGuard cam.

Mijn enige echte probleem is dat ik - ongeacht de cam die ik gebruik - geregeld heb dat het beeld + geluid ongeveer 1 seconde weg valt.

Hebben anderen dit ook? Anders ben ik bang dat dit een exemplarisch probleem bij mijn 7700 is.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jan5000
Ik heb ook een powercam, werkte voor update ook niet perfect. Mijn TF 7710 is nog niet terug, dan ga ik dit even testen wat beter werkt aston of powercam.


Hallo Jan5000,

Laat je het daarna even weten via deze site? Ben ook wel benieuwd.
Mijn 7700 is nog niet weg. Ik heb inmiddels wel contact gehad met de zaak waar ik hem gekocht heb. Er wordt contact met me opgenomen.

Tja, mocht het inderdaad zo zijn, dan werkt misschien de MediaGuard cam na zijn operatie wel goed.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees op andere forums nogal wat klachten over de modeficatie bij somige heeft de fw update niet geholpen op dit forum met een aston 1.07 218 single kwam ik maar een keer een positief geluid tegen hoe is nu de stand fw geslaagd of ?????

 

mvrgr wim g

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wim, er is nog geen nieuwe firmware geplaatst. Met een single aston 107 218 cam werkt hij echt goed. Het is alleen jammer dat niet alle problemen uit de lucht zijn, bv wanneer je hem met een ander cam gebruikt.

Vu+ duo

TF7710HDPVR Aston 1.05 Diablo

TF4000PVR Aston 218

Stab120 Tuner1+DuoLNB Astra+Hotbird Tuner2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag van mijn Nederlandse Internet leverancier (mail)bericht ontvangen dat ik mijn TF7700 per post mag opsturen en dat deze na ontvangst binnen 1 (één) werkdag gemodificeerd weer wordt teruggestuurd.

Dus transportkosten heen moet ik zelf betalen, de modificatie is gratis.

Er werd wel expliciet vermeldt dat de modificatie alleen getest is met de Canaal Digital CAM en dat deze schijnbaar het beste presteert.

Ik zal proberen om de TF nog vandaag op te sturen want dan heb ik de TF misschien nog voor de paasdagen terug.

Daarna meld ik mij wel weer over het resultaat.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact 1 week gewacht op mijn Topfield. Gisteren 18 maart 2008 ontving ik de receiver retour. De gloednieuwe doos, die onbeschadigd wegging, geeft een beeld van het transport! Aan de bovenzijde van de doos zit een gat!!! Ik denk dat het apparaat wel een behoorlijke opdoffer heeft gehad. Ik stel mijzelf de vraag: Wat is er nu verbeterd?

Ik zou het niet kunnen zeggen!!! Het bekende verwijderen en terugplaatsen van de smartcard om gecodeerde zenders te kunnen bekijken is nog steeds actueel.

Wat zou er nu zijn opgelost met deze hardware modificatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Waar is nu na te vragen, wanneer je de ontvanger retour krijgt.
eventueel een site, of telefoonnummer?


Even ter herinering dit schreef jij

Hij denkt dat hij de enige is die zit te wachten,

en ook een grote letter gebruiken.
Niet netjes.

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten,wacht nou maar rustig af en veel kijk plezier met de pasen!!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...