Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Na een goed telefoon gesprek met Ahead International op d.d. 14-03-2008 is mij alles ontrendt de retour actie van de Topfield duideldelijk geworden ik heb dik 25 minuten met hun gesproken,Dat het allemaal niet zo soepel loopt komt door de importeur,deze heeft ons op een verkeerd been gezet en daar is Ahead International en wij gebruiker nu de dupe van, Zo is het de informatie die de importeur aan ons mede deelde zeer beneden de maat,Even een paar voorbeelden.

 

Aanmelding van de topfield retourformulier is niet kompleet (geen bevestiging,later in de afgelopenweek was dit opgelost.

 

Gebeld worden door de vervoerder,dit was en is bij de vervoerder niet bekend,zij bellen nooit,zij werken met het niet thuis kaarten systeem,dit is begrijpelijk de postbode belt toch ook niet dat er een brief is.

 

Email ontvangen :Ahead International zal geen email versturen aan de eind gebruikers over de status van de Topfield zij zullen dit alleen doen aan hun klant indit geval de Importeur.

 

3 - 4 werkdagen retour. het streven van reparaties is bij Ahead Internationaal 7 werkdagen daar komt dan nog het ophalen en het reourzenden bij.

 

Kortweg Ahead International kan er niks aan doen het is de importeur die ons allen op het verkeerde been heeft gezet

 

Dus onze topfield zal uiterlijk eind volgende week weer bij ons zijn. Het heeft dus geen enkele zin om Ahaed International op te bellen,wil je informatie over je Topfield neem dan kontact op met de importeur.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: Henri Aalten
Wij zijn dus de ontvanger iets meer dan een week kwijt !!!
Of zijn er al mensen die het sneller terug hebben gekregen.


zodra iemand deze terug heeft van ahead zal die zijn eigen echt wel melden :D
althans ik wel cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is nou 1 week, dat is toch niet lang. Wees liever blij dat het probleem wordt opgelost smile Als je ergens anders een probleem met je apparaat hebt ben je hem weken kwijt voor je hem terug krijgt. Een ander punt wat wel opvalt was de hele discussie aan het begin over grijze import, dit hier was weer een bewijs dat dat gewoon niets uitmaakt en net zo goed is. De niet officiële importeur kwam volgens mij als allereerste met de mededeling over de modificatie en het ten uitvoer brengen daarvan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een week weg is voor een normale schotel kijker een week zonder TV en dat is best lang of je moet extra kosten maken om eeen tweede ontvanger aan te schaffen wat ik onder tussen ook gedaan heb, het hele gedoe gaat volgens mij niet geheel volgens de toegezegde afspraken.

 

mvrgr wim g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lunny
Wat is nou 1 week, dat is toch niet lang. Wees liever blij dat het probleem wordt opgelost smile Als je ergens anders een probleem met je apparaat hebt ben je hem weken kwijt voor je hem terug krijgt.



Ik koop al mijn spullen altijd bij de plaatselijke gespecialiseerde sat/audio/video zaak en die komt altijd alles thuis plaatsen en in geval van een storing komt hij ook aan huis en zorgt voor een tijdelijk vervangend apparaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De duidelijkheid moet van Rebox komen en daar zijn ze flink mee ingebreken gebleven,Ahead Internationaal gaat er van uit dat hun klant in dit geval Rebox alles goed heeft geregeld met hun klanten de zogeheten eindgebruiker.Ahead International doet geen zaken met eindgebruikers,daarom is het ook te verklaren dat er geen email of per telefoon kontact word gezocht met ons,dit moet Rebox doen volgens Ahead International.De hele procedure valt onder veranwoorlijkheid van Rebox en daar lopen ze toch mee weg,zal het Rebox nou niet sieren als ze als nog en email naar ons toe sturen en hun excus maken aan ons,Ik zal anders niet weten waarom wij ons emailadres moesten opgeven.Maar goed ik heb in iedergeval het vertrouwen in Ahead International zeker naar mijn telefoon gesprek van jl,en dat kan ik helaas niet van Rebox zeggen,daar werd ik te woord gestaan of dat ik een hond was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hedenmorgen mijn TF7710HDpvr retour gekregen van Ahead.

Met aston 218 op sommige zenders geen beeld??? De 1.05 geeft wel beeld en switchen tussen kanalen gaat beter. vergeet wanneer je 1080i kijkt, niet de schakelaar op achterzijde van scart af te halen. Ik ben benieuwd naar andere hun commentaar op de wijziging.

Vu+ duo

TF7710HDPVR Aston 1.05 Diablo

TF4000PVR Aston 218

Stab120 Tuner1+DuoLNB Astra+Hotbird Tuner2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Welk type het is is natuurlijk in je eigen ontvanger na te zien.

Kun je nazien welk type is vervangen ?

 

Citaat:
Wat het verbeterd is het CI gedrag van de Canal Digitaal en Aston Dual modules.

Kun je behalve het ontbreken van beeld van sommige zenders ook vertellen wat er is verbeterd ? m.a.w. de snelheid van zappen is verbeterd, maar wat heb je eraan als je toch geen beeld kan krijgen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

zoals ik het lees denk ik dat de HW deels het schakel probleem heft verholpen, en dat straks bij de FW update het geheel met elkaar goed werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...