Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Petervl
Ik heb ze al gesproken, de naam Rebox zegt ze daar helemaal niets, Ahead International is blijkbaar de opdrachtgever.



Internationaal is het bedrijf die GLS opdracht geeft voor het op halen van de TF7710 ook doet het bedrijf Ahead Internationaal
de modificatie Telnummer 0641791404 Dan vervolgens kan je contact opnemen met GLS in Enschede tel 053-4800062 en vraag dan of je in plannging zit doorvemelding van je postcode en huis nummer kunnen ze dat zien,Kunnen ze het niet zien dan heeft Ahead Internationaal het nog niet door gegeven aan GLS.....

Mijn Topfield word morgen op gehaald en ik ontvang ook een bevestiging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Wel raar dat zij elkaar niet kennen, ik

hen een mail gestuurd naar Rebox, met deze vraag.

Zodra ik meer weet, horen jullie van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meende dat we ontopic zouden gaan.

Nu zie ik een paar leden die dat idd doen, maar ook een paar die dat niet doen en die opmerkingen gaan maken tegen de andere leden. Ik noem even geen namen, je weet wie je bent.

 

Ik doe het topic even tijdelijk op slot.

Dan mogen de leden die steeds afwijken er even over nadenken, met steeds nutteloze postings ertussen te zetten.

 

Het is ook niet de bedoeling dat er een nieuw topic wordt geopend. Dat even voor de goede orde.

 

 

 

 

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterochtend mijn ontvanger aangemeld bij Reborn, vandaag al een koerier.

Zo snel gaat dat dus. Maar helaas zonder telefoon vooraf en hij stond dus niet klaar. Nu moet ik hem zelf naar GLS in Utrecht brengen, kleine moeite.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een Tip,is jou Topfield 7710 al opgehaald,stuur dan een mailtje naar Ahead International BV en vraag dan om een track & trace nummer als ze jou Topfield 7710 gaan versturen zo kan je jou Topfield 7710 volgen en weet je wanneer hij weer bij jou wordt afgeleverd,

 

Vermeld wel jou serienummer van jou Topfield in het mailtje

 

Emailadres Ahead International BV

 

info@aheadint.com smilesmilesmile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Wordt deze dan niet terug gebracht, op de manier waarop zij deze ook
hebben opgehaald ??


Ik mag het toch niet hopen,want daar klopte niets van. Kijk Henri als iemand iets besteld bij een bv een internetwinkel en het wordt vervoerd via een vervoerder dan krijg je track en trace nummer,met dit nummer kan je op de site van de vervoerder je pakket volgen,dus weet je ook wanneer je thuis moet zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste AVFreak, ik heb je tip opgevolgd maar kreeg netjes een e-mail terug, waarin aangegeven door ahead dat bij GLS deze service helaas niet mogelijk is, de tuner in behandeling is en zo snel als mogelijk wordt geretourneerd.

Vu+ duo

TF7710HDPVR Aston 1.05 Diablo

TF4000PVR Aston 218

Stab120 Tuner1+DuoLNB Astra+Hotbird Tuner2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sorbos
Beste AVFreak, ik heb je tip opgevolgd maar kreeg netjes een e-mail terug, waarin aangegeven door ahead dat bij GLS deze service helaas niet mogelijk is, de tuner in behandeling is en zo snel als mogelijk wordt geretourneerd.


Dit is wel mogelijk kijk maar http://services.gls-netherlands.com/tracking/ttpakketshop.asp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 7710HDPVR werd op zaterdag aangepast en het probleem met de Aston CAM is nu opgelost.

Zapt lekker.gebruikte voorheen een powercam.

 

Wel heb ik gemerkt dat ik niet meer de mogelijkheid heb om 1080i te selecteren heeft iemand hiervoor een oplossing.

Is er al een nieuwe firmware versie beschikbaar voor deze ontvanger die werkt na de hardware modificatie zonder andere problemen zoals een reset van de instellingen na het plaatsen van een tweede cam.

 

ik gebruik momenteel 70016 18 dec

Aston 2.18

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ekim
Wel heb ik gemerkt dat ik niet meer de mogelijkheid heb om 1080i te selecteren heeft iemand hiervoor een oplossing.

Staat de schakelaar aan de achterkant wel goed?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Origineel bericht van: ekim
Mijn 7710HDPVR werd op zaterdag aangepast

 

Wel heb ik gemerkt dat ik niet meer de mogelijkheid heb om 1080i te selecteren

 

 

 

Is dat misschien de hardware aanpassing de HIGH DEFINITION CHIP eruit slopen! :D:D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...