Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: Dutchmen_474
Lunny,

hier ook na H/W modificatie van TF7700HDPVR.
Werkt perfekt met Aston 1.07 en CanalDigitaal-module.
Is al weer een paar dagen geleden uitgevoerd.
Overigens is de firmware nog steeds hetzelfde.
En ik heb geen zin in allerlei persoonlijke likes en dislikes terecht te komen dus hou ik me op de achtergrond.


Als jij geen zin hebt om de ervaringen te delen,
kun je beter je mond houden !!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Onvoorstelbaar, zojuist staat geheel onaangekondigt een koerier GLS voor de deur, dat hij iets komt afhalen??? Hij weet niet wat.

Bedrijf welke deze opdracht heeft verstrekt is Ahead International B.V.. Geen telefoonnummer te vinden onder deze naam, koerier heeft dit nummer ook niet. Na wat adresspeurwerk blijkt het om een sociale werkplaats te gaan, zal dan wel snor zitten???? sick

 

Vu+ duo

TF7710HDPVR Aston 1.05 Diablo

TF4000PVR Aston 218

Stab120 Tuner1+DuoLNB Astra+Hotbird Tuner2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dutchmen_474

Henri Aalten,

 

Citaat :

Als jij geen zin hebt om de ervaringen te delen,

kun je beter je mond houden !!!!

Einde citaat

 

Dit is nou precies waarom ik mij op de achtergrond hou!

En ik deel mijn ervaringen wel, als je goed leest.

Waarom dat geschreeuw? Heb ik je wat gedaan?

Waarom persoonlijk worden?

 

Overigens waar de modificatie is uitgevoerd is de mededeling al een paar keer op dit board verschenen.

 

Let wel het betreft een TF7700HDPVR en geen TF7710HDPVR!

 

Voor mij einde discussie, niet uit lafheid, maar dit wordt zinloos!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Origineel bericht van: Dutchmen_474
Lunny,

hier ook na H/W modificatie van TF7700HDPVR.
Werkt perfekt met Aston 1.07 en CanalDigitaal-module.
Is al weer een paar dagen geleden uitgevoerd.
Overigens is de firmware nog steeds hetzelfde.
En ik heb geen zin in allerlei persoonlijke likes en dislikes terecht te komen dus hou ik me op de achtergrond.


Als jij geen zin hebt om de ervaringen te delen,
kun je beter je mond houden !!!!



Nou nou nou, ik weet niet wat iedereen bezield hoor. We hebben wel erg lange tenen. Wees blij dat een importeur zelf het voortouw neemt om de (lokale) problemen op te lossen. Alleen maar hulde daarvoor. En dat hij dan voorrang geeft aan de door hem verkochte apparaten is alleen maar begrijpelijk. Ze zijn immers niet verantwoordelijk voor de grijze import. Anderen zullen toch met hun leverancier in de slag moeten en hopen dat zij iets vergelijkbaars kunnen regelen.

Uit bovenstaande blijkt dat de ingreep toch wel iets goeds brengt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: Sorbos
Onvoorstelbaar, zojuist staat geheel onaangekondigt een koerier GLS voor de deur, dat hij iets komt afhalen??? Hij weet niet wat.
Bedrijf welke deze opdracht heeft verstrekt is Ahead International B.V.. Geen telefoonnummer te vinden onder deze naam, koerier heeft dit nummer ook niet. Na wat adresspeurwerk blijkt het om een sociale werkplaats te gaan, zal dan wel snor zitten???? sick


beetje vreemd dat ze onaangekondigd de 7710 komen ophalen, 9 vd 10 zijn niet thuis overdag.
men zou toch gebeld worden om een afspraak te maken voor ophaal tijd en datum confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Overigens waar de modificatie is uitgevoerd is de mededeling al een paar keer op dit board verschenen.

 

Let wel het betreft een TF7700HDPVR en geen TF7710HDPVR!

@ Dutchmen_474

 

Ik begrijp het nu niet meer, allereerst vertel je dat de modificatie mededeling al een paar keer verschenen op dit board, maar volgens mijn doel je dan op de importeur. ....... Klopt dit ?

 

Vervolgens zeg je dat je inmiddels (gelukkig snel gerealiseerd) je modificatie "binnen hebt" en wel op de TF7700HDPVR en dus niet de 7710. Begrijp ik hieruit dat de importeur toch de 7700 modificeert integenstelling tot wat hier eerder op dit board is geroepen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sorbos
Onvoorstelbaar, zojuist staat geheel onaangekondigt een koerier GLS voor de deur, dat hij iets komt afhalen??? Hij weet niet wat.
Bedrijf welke deze opdracht heeft verstrekt is Ahead International B.V.. Geen telefoonnummer te vinden onder deze naam, koerier heeft dit nummer ook niet. Na wat adresspeurwerk blijkt het om een sociale werkplaats te gaan, zal dan wel snor zitten???? sick


Inderdaad bij mij stond er ook opeens iemand voor de deur vanmorgen ik was op het werk en mijn vrouwtje was gelukkig thuis.
Hij wist dus ook niet wat die kwam halen ???? maarja ik verwacht hem binnenkort wel terug.

TP7710HDPVR * 23331/L1.01/V.2.13/HSCB.7.00.24 Juli-31-2008* DUO LNB Twin * Aston seca DUAL 1.07 CI module 2.18 * LNB gescheiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dutchmen_474

Toppers,

 

hier doel ik op :

 

27-02-2008

 

Modificatie Topfield TF7700HDPVR + TF7710HDPVR

 

Vanaf vandaag worden alle Topfield TF7700HDPVR + TF7710HDPVR uitgeleverd met de nieuwe verbeterde hardware modificatie ter voorkoming van het CI module probleem (o.a. de Canal Digitaal en Aston 1.07 CI module). Reeds door ons geleverde ontvangers kunnen bij ons worden afgegeven of naar ons worden verstuurd en zullen uiteraard gratis van de modificatie worden voorzien en retour gestuurd (eventueel direkt naar uw klant). Afhankelijk van de drukte bedraagt de afhandelingstijd 1 tot 3 dagen.

 

Dit komt dus niet van Rebox af, die modificeert alleen de TF7710HDPVR.

 

En nu stop ik hier echt mee, ik ben geen schooljongen die iedere keer ter verantwoording geroepen kan worden!

 

Dit hele topic is zo verschrikkelijk onduidelijk geworden dat niemand meer weet waar het over gaat en iets goed lezen schijnt ook niet meer te kunnen.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dutchmen_474
Lunny,

hier ook na H/W modificatie van TF7700HDPVR.
Werkt perfekt met Aston 1.07 en CanalDigitaal-module.
Is al weer een paar dagen geleden uitgevoerd.
Overigens is de firmware nog steeds hetzelfde.
En ik heb geen zin in allerlei persoonlijke likes en dislikes terecht te komen dus hou ik me op de achtergrond.

Dutchman_474.
Ondanks het feit dat jij je op de achtergrond wilt houden (wat dat dan ook zou mogen betekenen) zou ik het toch wel op prijs stellen om wat meer uitleg te willen geven.
Immers is dit in het belang van alle TF7700 gebruikers.
Je schrijft dat op jouw TF7700 de HW- modificatie heeft plaatsgevonden en dat de Aston 1.07 en CanalDigitaal-module perfect functioneren.
Kun jij nog even aangeven of jij voor de uitgevoerde modificatie ook de bekende problemen hebt ondervonden met o.a. de Aston 1.07 CAM en dat dit probleem na de modificatie inderdaad verdwenen is.
Graag met wat meer specifieke uiteenzetting, m.n. t.a.v. het switchen tussen de gecodeerde en ongecodeerde kanalen.
Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jaw
Origineel bericht van: Sorbos
Onvoorstelbaar, zojuist staat geheel onaangekondigt een koerier GLS voor de deur, dat hij iets komt afhalen??? Hij weet niet wat.
Bedrijf welke deze opdracht heeft verstrekt is Ahead International B.V.. Geen telefoonnummer te vinden onder deze naam, koerier heeft dit nummer ook niet. Na wat adresspeurwerk blijkt het om een sociale werkplaats te gaan, zal dan wel snor zitten???? sick


Inderdaad bij mij stond er ook opeens iemand voor de deur vanmorgen ik was op het werk en mijn vrouwtje was gelukkig thuis.
Hij wist dus ook niet wat die kwam halen ???? maarja ik verwacht hem binnenkort wel terug.



Mag het toch hopen voor jou,dat je niet achter aan moet sluiten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbird2002
Origineel bericht van: Sorbos
Onvoorstelbaar, zojuist staat geheel onaangekondigt een koerier GLS voor de deur, dat hij iets komt afhalen??? Hij weet niet wat.
Bedrijf welke deze opdracht heeft verstrekt is Ahead International B.V.. Geen telefoonnummer te vinden onder deze naam, koerier heeft dit nummer ook niet. Na wat adresspeurwerk blijkt het om een sociale werkplaats te gaan, zal dan wel snor zitten???? sick


beetje vreemd dat ze onaangekondigd de 7710 komen ophalen, 9 vd 10 zijn niet thuis overdag.
men zou toch gebeld worden om een afspraak te maken voor ophaal tijd en datum confused


Zelfde verhaal hier: koerier aan de deur, komt pakje ophalen in opdracht van Ahead International. Mijn vrouw weet uiteraard van niets, ik ben op mijn werk. Er zou eerste gebeld worden maar dat gebeurt dus niet (op het formulier stond nadrukkelijk dat je een tel. nr. moest opgeven waar je altijd bereikbaar bent, niet dat je altijd thuis moet zijn..).

Geen enkele bevestiging ontvangen nadat ik begin vorige week het formulier verstuurd heb, en nu ineens dit?!?

Dit wordt een zooitje zo, ik heb er geen vertrouwen meer in en ga de topfield terugbrengen naar de dealer. Ze zoeken het maar uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een Tip,Ik heb nu zelf maar een afspraak gemaakt met de vervoerder,bel de vervoerder Gls in jou regio vertel dat je retourforumlier heeft ingevuld van product Topflied 7710 van de Firma Rebox geef je postcode en huis nummer door dan kunnen ze zien of je in de planning zit, zo ja maak een afspraak. crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...