Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten

Wil jij hier nu mee zeggen dat een ieder die al een retour biljet ingevuld heeft dit nu nog eens moet doen om een bevestiging te krijgen want dit is het gevolg van het plaatsen van jou bericht dat een een ieder nu weer aan de gang gaat met het invullen van retour biljetten daar zijn we dan klaar mee ze hebben dan in ieder geval alles dubbel

 

mvrgr wim g

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast satbird2002
Origineel bericht van: AVFreak
Geachte forum Leden deze week kwan ik nog al schreewig over omdat ik het niet eens was met de gang van zaken,hiervoor dan ook mijn gemeende excus.Het probleem waar ik mee zat is nu op gelost,wand hedenavond heb ik opnieuw een retourformulier ingevuld en zowaar ik kreeg een retour bericht,ik weet nu dat mijn melding is aangekomen,en ik ben blij dat de importeur het heeft aangepast,verder wacht ik nu af.


Na dit bericht te hebben gelezen wil ik dit nog even kwijt.
heb vanochtend ook via het webfornulier opnieuw aangemeld, en naar het verzenden printen, komt de webpagina met dit bericht...

Gewaardeerde Topfield 7710HD PVR klant,
Bedankt voor uw reactie!
Het formulier is succesvol verzonden.

men krijgt nu wel het gevoel dat het er daadwerkelijk is aangekomen, nu nog de actie.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wim g
Wil jij hier nu mee zeggen dat een ieder die al een retour biljet ingevuld heeft dit nu nog eens moet doen om een bevestiging te krijgen want dit is het gevolg van het plaatsen van jou bericht dat een een ieder nu weer aan de gang gaat met het invullen van retour biljetten daar zijn we dan klaar mee ze hebben dan in ieder geval alles dubbel

mvrgr wim g


Hay Wim,

Dat wil ik er niet mee zeggen,alleen voor mij zelf had ik een gevoel zoals ik al eerder heeft geschreven,nu is het voor mij opgelost,hier zat ik dan op te wachten, gewoon duidelijkheid en dat geven ze nu,maar als jij vind dat je het opnieuw moet doen is het jou keuze,ik wacht nu rustig af en bij deze is het ook het laatste dat ik hierover schrijf. smirk

Groet AVFreak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het nog niet helder is dat ook de 7700 serie eventueel van een HW- upgrade wordt voorzien hierbij nog even de volgende vraag.

Van mijn Nederlandse Internetleverancier heb ik desgevraagd op 3 maart een mailbericht ontvangen waarin hij mededeeld dat ik een mail gestuurd krijg op het moment dat de leverancier mijn TF7700HDPVR wil ontvangen om deze van een HW- modificatie te kunnen voorzien.

Zijn er meer TF7700HDPVR gebruiker die een dergelijke of anders luidende mededeling van hun levererancier hebben ontvangen?

Jürgen

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Wat mij wel verbaast, is dat Topfield Korea niets

op hun eigen site aangeeft.

 

Ik betwijfen dan ook, of zij weten wat er in Nederland gebeurd.

 

Het belangrijkste vind ik, dat alle TF 7710 HD PVR zonder problemen gaan werken, en dat wij allen ook ongestoord

TV kunnen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast joost het haasje

Wat een problemen allemaal. De groothandel van mijn dealer heeft het volgende op zijn site staan en mijn tuner is inmiddels daar gearriveerd en komt dinsdag terug.

 

Nieuws Info

27-02-2008

 

Modificatie Topfield TF7700HDPVR + TF7710HDPVR

 

Vanaf vandaag worden alle Topfield TF7700HDPVR + TF7710HDPVR uitgeleverd met de nieuwe verbeterde hardware modificatie ter voorkoming van het CI module probleem (o.a. de Canal Digitaal en Aston 1.07 CI module). Reeds door ons geleverde ontvangers kunnen bij ons worden afgegeven of naar ons worden verstuurd en zullen uiteraard gratis van de modificatie worden voorzien en retour gestuurd (eventueel direkt naar uw klant). Afhankelijk van de drukte bedraagt de afhandelingstijd 1 tot 3 dagen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joost het haasje
Wat een problemen allemaal. De groothandel van mijn dealer heeft het volgende op zijn site staan en mijn tuner is inmiddels daar gearriveerd en komt dinsdag terug.

Nieuws Info
27-02-2008

Modificatie Topfield TF7700HDPVR + TF7710HDPVR

doe me een lol meld hier hoe hij werkt.

Vanaf vandaag worden alle Topfield TF7700HDPVR + TF7710HDPVR uitgeleverd met de nieuwe verbeterde hardware modificatie ter voorkoming van het CI module probleem (o.a. de Canal Digitaal en Aston 1.07 CI module). Reeds door ons geleverde ontvangers kunnen bij ons worden afgegeven of naar ons worden verstuurd en zullen uiteraard gratis van de modificatie worden voorzien en retour gestuurd (eventueel direkt naar uw klant). Afhankelijk van de drukte bedraagt de afhandelingstijd 1 tot 3 dagen.


kijk zo hoort het !!!!!!!!!!!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Wat mij wel verbaast, is dat Topfield Korea niets
op hun eigen site aangeeft.

Ik betwijfen dan ook, of zij weten wat er in Nederland gebeurd.

Het belangrijkste vind ik, dat alle TF 7710 HD PVR zonder problemen gaan werken, en dat wij allen ook ongestoord
TV kunnen kijken.


Je denkt toch niet dat men in nederland precies weet wat er veranderd moet worden en daar een chip voor hebben.
Je moet elektronische wel erg goed weten hoe het zit in combinatie met de codering van Canal digitaal.
Dat hebben ze hier in overleg met de fabriek gedaan.
Dat op de site in Korea niets staat kan best ze gaan toch niet een melding doen van een hardware probleem in Nederland waardoor mensen in andere landen ongerust worden.

VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn TF7700HDPVR werkt na na de modificatie nog steeds perfect met de aston 1.07. Vind hem echter nog wel steeds traag (met bijvoorbeeld kanalen verplaatsen) maar dat heeft volgens mij meer met de firmware te maken en wordt hopelijk in de toekomst verbeterd. Volgens mijn leverancier is de modificatie voor de 7700 en 7710 gelijk aangezien de hardware van beide apparaten 100% identiek is en alleen de bootloader onderling verschild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dutchmen_474

Lunny,

 

hier ook na H/W modificatie van TF7700HDPVR.

Werkt perfekt met Aston 1.07 en CanalDigitaal-module.

Is al weer een paar dagen geleden uitgevoerd.

Overigens is de firmware nog steeds hetzelfde.

En ik heb geen zin in allerlei persoonlijke likes en dislikes terecht te komen dus hou ik me op de achtergrond.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...