Ga naar inhoud


Prijsverhoging


premium

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: theparasol
Jij bent ook niet handig want waarom betaal jij de hoofdprijs van het abbo en zij de 1 euro... eek


Sociaal heet dat (het tegenovergestelde van het tegenwoordig bekendere asociaal). Ik zelf heb een basispakket, omdat ik anders o.a. discovery mis.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: premium
De verhoging gaat per 1 mei in,
Aankondiging per post van CD
Premium

als dit klopt, dan stuur ik mijn CD settop-kaartje terug, en dan vind ik wel iemand om te cardsharen.
de PO kan ik al ontvangen via mijn TVV kaart, en 60 euro enkel voor SBS-RTL-Veronica is me teveel, temeer daar ik enkele jaren geleden nog niet de helft betaalde. Ik ben dat spelleke van die jaarlijkse verhogingen dan ook kotsbeu, als ze zichzelf uit de markt willen prijzen dan doen ze maar, maar voor mij is de limiet bereikt.
en ik zal wel niet de enige zijn die hier zo over redeneert.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar van €24,90 naar €49,90 met een schrijven

dat die verhoging wel extreem was en dat ik daarom €10,00

korting kreeg.

Nu vandaag de brief dat ik van €34,90 naar €59,95 ga, dat

is dus een verhoging van meer dan 70%.

Dan maar de illigaliteit in!!

MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm

TF5300k pvr.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat een programma bij de tros voor dit soort praktijken.

Alleen dit schijnt dan een legale verhoging te zijn.

En dat noemen ze dan een investering in de verbetering van de dienstverlening.

Een prijsverhoging van 39.90 naar 59.95 euro ofwel met 50% verhoogd is mijn inziens ongehoord en ontoelaatbaar.

Ik laat me niet beetnemen door dit soort praktijken en zeg mijn abo op.

En dan maar naar digitenne.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me jouw reactie best wel voorstellen.

 

Echter, Het is niet in 1 keer van € 39,95 naar € 59,95 gegaan maar via 1 tussenstap.

Wel is het in 4 jaar tijd gestegen van € 19,95 naar € 59,95.

Een verdrievoudiging dus.

 

Ik blijf de satelliet trouw, maar ik kan me dus voorstellen dat veel mensen Digitenne aan het overwegen zijn.

 

Verder kan je natuurlijk altijd nog terug naar het standaard pakket op de satelliet(alleen Nederland 1/2/3), Dat is geheel gratis.

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zullen andere pakketten weer snel volgen. Waarschijnlijk in augustus weer het Basispakket, maar aangezien we een zender gaan kwijtraken ( BBC Prime), kan het zijn dat CDS de prijsverhoging dit jaar niet inzet (zou geweldig zijn natuurlijk smile ).

 

Ook ik blijf satellietfan hoor, want met Digitenne heb je veel minder zenderkeus. 23 zenders is niet meer dan genoeg... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het is? Wat krijg je er voor terug?

Natuurlijk is die €60,00 per jaar nog steeds niet

te duur voor om naar die zenders te mogen kijken.

 

Maar dit zijn ongehoorde prijsstijgingen, en; ik

heb het idee dat dit voorlopig zo door blijft gaan.

Sateliet was vroeger voor die mensen die achteraf

woonden, en niet aan de kabel aangesloten konden worden,

plus enkele hobbyisten.

Alleen is dat uitgegroeid tot heel veel hobbyisten en

mensen die niet afhankelijk van een kabelexplotant willen

zijn.

Dus wat doe dan, zoeken naar alternatieven.

 

 

 

MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm

TF5300k pvr.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wildcard
Origineel bericht van: wknol
zit er aan te denken om maar naar basispakket te upgraden, ben ik voor 9,95 per maand klaar! (inclusief 1 kaart settopbox)


Dus bij een basis pakket krijg je voor 1 euro per maand de settop box pakket bij? Op de website staat namelijk: Set Top Box-pakket voor € 1,- p. m. bij 2e en 3e smartcard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus nu 59,95 per jaar? Dat is omgerekend per maand € 4,99 per maand. Digitenne is € 6,95. Dan heb je België 1 en 2 er bij + Animal planet en Discovery Channel.

 

Even korte prijsvergelijking:

 

Nederland 1-3, RTL4,5,7,8, België 1,2,Tele2 voetbal, Net5, SBS6, Jetix/Veronica, Discovery, National Geographic/CNBC, CNN, Eurosport 1, Nickelodeon/Comedy Central en BBC Prime kost bij Tele2 Digitenne 9,95 euro per maand.

 

Als je deze zenders via Canal Digitaal wilt hebben ben je € 23,95 per maand kwijt. Dus meer dan 100% duurder.

 

Wil je geen voetbal (Tele2) dan ben je € 6,95 per maand kwijt. Bij Canal Digitaal 12,95 euro per maand. Dus ongeveer 2 x zo duur.

 

 

Wil je Private Spice er bij, dan ben je voor 6,95 per maand klaar. Bij Canal Digitaal moet je 23,95 euro per maand betalen.

Dan betaal je 3 x zoveel dus.

 

Deze vergelijking ontbreken een aantal zender die je wel weer bij CD hebt zoals:

 

TV Oranje, Zone Reality, Body in Balance, Film 1.1, Film 1.2 en Film 1.3, TMC, Hallmark channel, Action Channel, Dorcel, EuroNews (gratis) RNN7,Trace TV, Boomerang, Mezzo, VH1, VH1 Classic, MTV2, Motors TV, NASN, Extreme Sports, Sailing Channel, BVN (gratis) en Hustler TV.

 

 

Voor Classic FM liefhebbers, die is bij Digitenne 6,95 per maand bij CD 12,95 per maand. Via internet is het radio station gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wildcard
Origineel bericht van: wknol
zit er aan te denken om maar naar basispakket te upgraden, ben ik voor 9,95 per maand klaar! (inclusief 1 kaart settopbox)


Dus bij een basis pakket krijg je voor 1 euro per maand de settop box pakket bij? Op de website staat namelijk: Set Top Box-pakket voor € 1,- p. m. bij 2e en 3e smartcard.

Het antwoord op jouw 1e vraag is JA.
Uiteraard heb je een 2e smartcard nodig want het is de bedoeling dat je het Set Top Box pakket op een 2e ontvanger op een en hetzelfde adres gebruikt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

Die 2e smartcard kost ook € 1,00 per maand maakt 12 € per jaar, bij digitenne kun je 2 cards erbij kopen 12,95 € per stuk of daaromtrent, maar dat is eenmalig, dus na een jaar is digitenne dus beduidend goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat ze steeds de prijs hoger maken ben ik mee eens en dat sommige mensen daarmee niet eens zijn, al is 60 per jaar nog niet duur. Wil je digitenne, dat mag van mij, maar dan moet je ook niet komen zeuren/klagen over de barslechte beeldkwaliteit, immers is die bij CDS 10x beter.En je hebt veel meer zenders. Het is maar net wat je kiest....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo meer zenders bij CDS? Als je de FTA kanalen meetelt zeker.

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...