Ga naar inhoud


Wie bezit een Vantage HD8000


Snuffer

Aanbevolen berichten

Staat bij mij in een kast onder mijn scherm, maar een heel goede optie is dat de schijf inderdaad na 5 min, in slaapstand gaat.

dit is in het menu in te stellen.

 

Draait nu een kleine 2 weken, diverse opnames gemaakt, gaat gewoon goed.

Ik heb op Tuner 1 een Multytenne, en op Tuner 2 een Draaibare 78 cm Triax.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heeft iemand al ervaringen met de laatste firmware en eventuele niet originele firmwares?

Zijn er duidelijke verbeteringen?

 

Krijg het aparaat maandag geleverd en ben zeer benieuwd naar de bevindingen!

 

Iemand ervaring met een CI en origineel c-plus in deze ontvanger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: de vrije fries
hoi,

bij mij werkt hij uitstekend met origenele cds cam in het ci slot


Kun je gecodeerde zenders opnemen? Ik las of een duits forum dat men daar geen gecodeerde zenders (Première) kan opnemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, gaat uitstekend, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik de 2 cardreaders gebruik en geen CI modules.

 

De opnames, ook HD gaan erg goed, er staan er al aardig wat op de HDD.

 

Algemene indruk ontvanger, goed.

 

Zapt snel, stabiel, wordt niet heet, Netwerk werkt helemaal Top,

Blindscan is nog een beetje langzaam, maar er komt elke week een nieuwe software uit.

 

Conclusie, leuke HD bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je seca kaarten lezen met de cardreader?

Is er ook alternatieve firmware?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je ook 2 CDS zenders tegelijk bekijken/opnemen als je gebruik maakt van 1 smartcard?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HenkieZwenkie
Hoe komt dat dat je dat niet meer vindt 2 verschillende outputs ? Het is zo handig met mijn sony dvd harddisk recorder crazy


Ja dat lijkt me nogal logisch dat ze op een Twin HD ontvanger waar je dus alles mee kunt opnemen absoluut geen dvd harddisk recorder meer nodig hebt. laugh

De beste aansluiting is dan ook aansluiten via HDMI en niet via scart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik ben benieuwd naar ervaringen... heb dit onderwerp even zitten doorlezen en heb nog wel wat vragen.

 

Gisteren las ik een uitgebreide test in "Sat+Kabel 9-10 2008"

Als ik alles zo lees is dit een supergoed apparaat... Hij krijgt in het totaal 89.1/100 punten. De Icord van Humax kreeg er 86.65/100. De beeldkwaliteit zou een tikje beter zijn bij de Icord als je hem NIET via de hdmi aansluit (maar wie gaat dit doen?)...

 

Ik ben nog steeds aan het afwegen en evalueren welke HD harddisk twinreceiver ik zou kopen. In eerste instantie dacht ik aan de Technisat, daarna de Icord. Maar na het lezen op zowel dit forum als op een aantal Duitse forums begon ik te twijfelen. Voornamelijk omdat je blijkbaar in de meeste gevallen de uitzending GECODEERD op je disk opneemt, en als je te lang wacht met kijken kan je de uitzending niet meerr decoderen omdat je sleutel verlopen is. Ook las ik over problemen met 2 CI modules... de 2e zou het niet goed doen.

 

Nu mijn vraag over deze Vantage HD 8000S Twin PVR.

Kan iemand controleren of de opnames gecodeerd zijn op je harddisk of niet. Probeer eens twee programma wat gecodeerd uitgezonden worden op te nemen. tegelijk. En daarna zou je eens moeten terugkijken, zonder de smartcard in de Vantage. op die manier weet je zeker dat je de kaart niet nodig hebt.

 

Hoe zit het met de beeldkwaliteit?? Is er iemand die dit eventueel kan vergelijken met een Icord? of gewoon een waarde oordeel hierover kan uitspreken?

Ik ben benieuwd...

Alvast bedankt voor de reacties!!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...